Support hjemmehjælp
Hvad kan vi hjælpe med?
Du kan kontakte os via chat, mail og telefon. Bare spørg. Vi hjælper gerne. Som leverandør af service indenfor hjemmepleje er tryghed og sikkerhed allerhøjeste prioritet. Derfor har vi udvidet support og mange løsninger rettet mod at gøre det hele trygt, sikkert, gennemskueligt og nemt.
Email : Info@servicehelper.dk
Telefon : 26 23 59 40
Chat : Åben.
Ofte stillede spørgsmål
Du bestiller ved at indtaste dato, postnr og i hvor lang tid du ønsker hjemmehjælp – herefter ser du oversigt over alle dem, som er klar til at hjælpe dig. Du betaler først når opgaven er udført. Du kan frit vælge en hjemmehjælper du måske har fået anbefalet, eller du kan bladre lidt og se hjælpernes anbefalinger, priser, mv.
Du kan også bestille hjemmehjælp ved at udfylde formular. Så finder vi lokal hjemmehjælp til dig ud fra dine ønsker til hvad der skal ordnes. Du betaler først når opgaven er udført.
Vi har gjort stor indsats for at det er nemt at komme i kontakt med os. Vi tilbyder support via telefon, chat, mail, samt videoløsninger som Skype, FaceTime, Zoom, Google Meet. I forbindelse med levering af service indenfor hjemmehjælp imødekommer vi også ønsker om personlig support i kundens eget hjem. Og hvis der i en periode eller permanent, er brug for adgang til support hele døgnet rundt, er dette også muligt.
Vi har gjort det muligt at al korrespondance der sendes fra os, også kan vidersendes til et familiemedlem efter dit eget valg. Således vil du have nem mulighed for at et familiemedlem kan følge med på sidelinien og være behjælpelig med at vejlede dig omkring alle spørgsmål du måtte have. Vi har endda gjort det således at et familiemedlem kan bestille service hos os på dine vegne. Du behøver således ikke selv foretage dig noget på nettet, men kan overlade det hele til et familiemedlem.
Har du brug for at der bliver betalt for noget i et supermarked, et apotek, et posthus, mv. kan vi lave dette udlæg for dig. Dette foregår typisk således at Helperen kontakter os når der skal betales ved kassen og så betaler vi via mobilpay. Helperen tager et foto af kvitteringen og sender den til os og vi opkræver dig dette beløb efterfølgende. Du modtager scan af regningen og tilhørende bon hvor det fremgår hvad der er betalt for.
Som udgangspunkt må de almindelige helpere ikke fx omgås med receptpligtig eller lægeordineret medicin. Ej heller må de påtage sig ansvaret for at hjælpe dig med gøremål hvor der kan være fare for at du falder og slår dig eller på anden måde kommer til skade. Dette eksempelvis hjælp til brusebad og toiletbesøg. Ligeledes skal Helperen sige fra overfor opgaver som de ikke føler sig kvalificeret eller trygge ved at udføre. Dette eksempelvis pleje af sår, udskiftning af stomipose, mv. Ønsker du at få udført opgaver som kræver specifik viden, uddannelse eller andre kvalifikationer, kan vi søge for at dine helper opfylder disse krav.
Når du søger om hjemmehjælp, kommer en visitator hjem til dig. En visitator er en medarbejder fra kommunen, der har en sundhedsfaglig uddannelse. Det en god idé at forberede sig på samtalen med kommunens medarbejder. Det er også en god idé at have en pårørende, ven eller en anden person med til samtalen. Vi hjælper gerne med såvel forberedelse som gennemførelse af visitation.
For at sikre en god oplevelse for både dig og hjælperen er minimum tid 2,5 timer. Vores lokale hjælpere arbejder som freelance og fastsætter selv deres timepriser som starter ved 138 kr / time.
Er du interesseret i en serviceaftale så fortæl os hvad du gerne vil have en serviceaftale omkring. Så vender vi tilbage med svar på eventuelle spørgsmål samt forslag til løsning.
Servicehelper deltager som en aktiv og fokuseret partner i mange sammenhænge. Det ligger os stærkt på sinde at bidrage til en miljørigtig udvikling, samt at udvise stor lokal social engagement. Vi er altid interesseret i at udvide vores netværk og har du en ide til hvorledes vi kan samarbejde og få glæde og nytte af hinanden, så endelig kontakt os.
I vores presseafdeling finder du pressemateriale, fotos, pressemeddelelser, grafisk materiale, etc.
Du opretter dig via vores onboarding proces.
Få hurtigt svar
Du kan hurtigt få svar på det meste ved at besøge vores omfattende “Spørgsmål & Svar” sektion.
Services
Vinduespudsning | Opvask | Oprydning Afrimning af fryser | Gardinvask | Indkøb HAVEARBEJDE Hjælp til at passe haven | Græsslåning | Hækkeklipning DET AKTIVE LIV Ledsagerske til aktiviteter | Gåtur i parken | Hundeluftning | Byvandring | Tur på landet | Tur til stranden | Tur i skoven PERSONLIG PLEJE Hårvask | Lakeret negle | Plukke øjenbryn | Fodbad | Fodmassage | Fodpleje | Toiletbesøg | Kropspleje | Af- og påklædning. FERIE OG UDFLUGTER Weekendophold | Sommerhus | Kørsel | Oplevelser. MOBILITET Løfte og bære | Bevæge sig omkring | Ændre kropsstilling | Muskelstyrke | Udholdenhed. MENTALE FUNKTIONER Hukommelse | Orienteringsevne | Kognitive funktioner | Følelsesfunktioner | Problemløsning. VISITATION Hjælp til forberedelse | Hjælp til gennemførelse. MADLAVNING Tilberedning af mad | Indkøb og madlavning | Dække bord | Rydde bord | Varme mad | Bage SERVICEAFTALE Faste aftaler | Samme hjælper fra gang til gang RENGØRING Støvsuge | Gulvvask | Pudse vinduer | Opvask | Rengøre køleskab | Afkalkning af fliser VASKETØJ Strygning | Presning | Sammenfoldning | Lægge på plads.Seniorliv | Ideer og inspiration til maj måned
Seniorliv | Inspiration maj
Seniorliv | Ideer og inspiration til juni måned
Seniorliv | Inspiration juni
Seniorliv | Ideer og inspiration til juli måned
Seniorliv | Inspiration juli
Seniorliv | Ideer og inspiration til august måned
Seniorliv | Inspiration august
Seniorliv | Ideer og inspiration til september måned
Seniorliv | Inspiration september
Seniorliv | Ideer og inspiration til oktober måned
Seniorliv | Inspiration oktober
Seniorliv | Ideer og inspiration til november måned
Seniorliv | Inspiration november
Seniorliv | Ideer og inspiration til december måned
Seniorliv | Inspiration december