Support hjemmehjælp
Hvad kan vi hjælpe med?
Du kan kontakte os via chat, mail og telefon. Bare spørg. Vi hjælper gerne. Som leverandør af service indenfor hjemmepleje er tryghed og sikkerhed allerhøjeste prioritet. Derfor har vi udvidet support og mange løsninger rettet mod at gøre det hele trygt, sikkert, gennemskueligt og nemt.
Email : Info@servicehelper.dk
Telefon : 26 23 59 40
Chat : Åben.
Ofte stillede spørgsmål
Du bestiller ved at indtaste dato, postnr og i hvor lang tid du ønsker hjemmehjælp – herefter ser du oversigt over alle dem, som er klar til at hjælpe dig. Du betaler først når opgaven er udført. Du kan frit vælge en hjemmehjælper du måske har fået anbefalet, eller du kan bladre lidt og se hjælpernes anbefalinger, priser, mv.
Du kan også bestille hjemmehjælp ved at udfylde formular. Så finder vi lokal hjemmehjælp til dig ud fra dine ønsker til hvad der skal ordnes. Du betaler først når opgaven er udført.
Vi har gjort stor indsats for at det er nemt at komme i kontakt med os. Vi tilbyder support via telefon, chat, mail, samt videoløsninger som Skype, FaceTime, Zoom, Google Meet. I forbindelse med levering af service indenfor hjemmehjælp imødekommer vi også ønsker om personlig support i kundens eget hjem. Og hvis der i en periode eller permanent, er brug for adgang til support hele døgnet rundt, er dette også muligt.
Vi har gjort det muligt at al korrespondance der sendes fra os, også kan vidersendes til et familiemedlem efter dit eget valg. Således vil du have nem mulighed for at et familiemedlem kan følge med på sidelinien og være behjælpelig med at vejlede dig omkring alle spørgsmål du måtte have. Vi har endda gjort det således at et familiemedlem kan bestille service hos os på dine vegne. Du behøver således ikke selv foretage dig noget på nettet, men kan overlade det hele til et familiemedlem.
Har du brug for at der bliver betalt for noget i et supermarked, et apotek, et posthus, mv. kan vi lave dette udlæg for dig. Dette foregår typisk således at Helperen kontakter os når der skal betales ved kassen og så betaler vi via mobilpay. Helperen tager et foto af kvitteringen og sender den til os og vi opkræver dig dette beløb efterfølgende. Du modtager scan af regningen og tilhørende bon hvor det fremgår hvad der er betalt for.
Som udgangspunkt må de almindelige helpere ikke fx omgås med receptpligtig eller lægeordineret medicin. Ej heller må de påtage sig ansvaret for at hjælpe dig med gøremål hvor der kan være fare for at du falder og slår dig eller på anden måde kommer til skade. Dette eksempelvis hjælp til brusebad og toiletbesøg. Ligeledes skal Helperen sige fra overfor opgaver som de ikke føler sig kvalificeret eller trygge ved at udføre. Dette eksempelvis pleje af sår, udskiftning af stomipose, mv. Ønsker du at få udført opgaver som kræver specifik viden, uddannelse eller andre kvalifikationer, kan vi søge for at dine helper opfylder disse krav.
Når du søger om hjemmehjælp, kommer en visitator hjem til dig. En visitator er en medarbejder fra kommunen, der har en sundhedsfaglig uddannelse. Det en god idé at forberede sig på samtalen med kommunens medarbejder. Det er også en god idé at have en pårørende, ven eller en anden person med til samtalen. Vi hjælper gerne med såvel forberedelse som gennemførelse af visitation.
For at sikre en god oplevelse for både dig og hjælperen er minimum tid 2,5 timer. Vores lokale hjælpere arbejder som freelance og fastsætter selv deres timepriser som starter ved 138 kr / time.
Er du interesseret i en serviceaftale så fortæl os hvad du gerne vil have en serviceaftale omkring. Så vender vi tilbage med svar på eventuelle spørgsmål samt forslag til løsning.
Servicehelper deltager som en aktiv og fokuseret partner i mange sammenhænge. Det ligger os stærkt på sinde at bidrage til en miljørigtig udvikling, samt at udvise stor lokal social engagement. Vi er altid interesseret i at udvide vores netværk og har du en ide til hvorledes vi kan samarbejde og få glæde og nytte af hinanden, så endelig kontakt os.
I vores presseafdeling finder du pressemateriale, fotos, pressemeddelelser, grafisk materiale, etc.
Du opretter dig via vores onboarding proces.
Få hurtigt svar
Du kan hurtigt få svar på det meste ved at besøge vores omfattende “Spørgsmål & Svar” sektion.

Klik og se
Overblik ydelser
Seniorliv | Ideer og inspiration til oktober måned
Seniorliv | Oktober
Seniorliv | Ideer og inspiration til november måned
Seniorliv | November
Seniorliv | Ideer og inspiration til december måned
Seniorliv | Inspiration december
Seniorliv | Ideer og inspiration til januar måned
Seniorlivet januar Velkommen til inspi...
Seniorliv | Ideer og inspiration til februar måned
Seniorlivet februar Velkommen til insp...
Seniorliv | Ideer og inspiration til marts måned
Seniorlivet marts Velkommen til inspir...