SUPPORT SERVICEHELPER
HJEMMEPLEJE
KONTAKTPERSON
Inddragelse af familie
Vi har gjort det muligt at al korrespondance der sendes fra os, også kan vidersendes til et familiemedlem efter dit eget valg. Således vil du have nem mulighed for at et familiemedlem kan følge med på sidelinien og være behjælpelig med at vejlede dig omkring alle spørgsmål du måtte have. Vi har endda gjort det således at et familiemedlem kan bestille service hos os på dine vegne. Du behøver således ikke selv foretage dig noget på nettet, men kan overlade det hele til et familiemedlem.
Dette er specielt relevant i forbindelse med levering af hjemmepleje. Men generelt for alle vores serviceområder gælder at der er mulighed for at et familiemedlem eller en god ven kan bestille for dig. Dette er ganske enkelt. Din ven eller dit familiemedlem kan logge ind på din profil og her bestille hvad der er brug for. Eller din ven, dit familiemedlem kan oprette sin egen profil og når der bestilles så blot anføre at stedet hvor opgaven skal udføres er hos dig.
På samme måde som det kan være en fordel for dig at have en fast kontaktperson hos os, kan det også i nogle tilfælde være en fordel for os at have en fast kontaktperson hos dig. Kan hjemmehjælperen eksempelvis ikke få fat i dig, eller sker der noget hvor vi gerne vil have hjælp og rådgivning fra en pårørende eller en god ven vil vi mægtig gerne have denne mulighed. Det er naturligvis helt frivilligt. Du har i din profil mulighed for at anføre oplysninger på hvem vi kan kontakte hvis din hjemmeplejer eksempelvis ikke kan få kontakt med dig.
Serviceaftaler
Ved indgåelse af serviceaftale med os får du altid en fast kontaktperson. Dette er ligeledes den person som kommer på besøg for at følge op på at serviceaftalen fungere tilfredsstillende. Du har altid en fast kontaktperson som kender dig og som du derfor nemt kan tale med hvis noget skal ændres, reguleres.
Lokale kontaktpersoner
Efter du har foretaget en bookning så er den valgte servicehelper din kontaktperson. Det er med din servicehelper at du direkte aftaler hvad der skal udføres, hvornår og hvordan. Du har mulighed for at kommunikere med din servicehelper via mail, telefon mv. I langt de fleste tilfælde er der således ikke brug for os. Du og din servicehelper aftaler indbyrdes hvad der skal udføres fra gang til gang. Men i din tilfælde hvor du har brug for at vi kommer på banen så gør vi naturligvis dette. Vi har lokale kontaktpersoner i hele Danmark som nemt kan komme på besøg hvis der er noget du har brug for at tale om.