Om os ⇒ Service ⇒ FAQ | Hjemmepleje | Betaling på dine vegne

Support - Betaling på dine vegne

SUPPORT SERVICEHELPER
VI BETALER PÅ DINE VEGNE

Som leverandør af service indenfor hjemmepleje er kundens tryghed og sikkerhed allerhøjeste prioritet. Derfor har vi talrige kontrolfunktioner, udvidet support og mange løsninger rettet mod at gøre det hele trygt, sikkert, gennemskueligt og nemt.

Har du brug for at der bliver betalt for noget i et supermarked, et apotek, et posthus, mv. kan vi lave dette udlæg for dig. Dette foregår typisk således at Helperen kontakter os når der skal betales ved kassen og så betaler vi via mobilpay. Helperen tager et foto af kvitteringen og sender den til os og vi opkræver dig dette beløb efterfølgende. Du modtager scan af regningen og tilhørende bon hvor det fremgår hvad der er betalt for.

Denne service er ganske lavpraktisk og enkel. Vi laver ganske simpelt bare udlægget for dig således at du aldrig nogensinde behøver at udveksle penge direkte mellem dig og din Helper. Da mulighederne for selv at bestille alting på nettet efterhånden er nærmest uendelige vil der formentlig ikke være så stort behov for denne service. Det er blot et led i vores bestræbelser på at kunne tilbyder god service indenfor hjemmepleje. Det er en åben mulighed hvis du skulle for brug herfor.

Denne betalingsservice gælder i øvrigt uanset hvor der er brug for at lave udlæg. Kommer dit kæledyr til skade og skal bringes til dyrelægen kan vi sørge for at betale regningen for dig hvis du ikke selv er til stede. Har du brug for at der bliver hentet noget på apoteket og har brug for at der er nogen som laver betalingen på apoteket for dig kan vi gøre dette på dine vegne. Skal der betales for afhentning af en pakke på posthuset kan vi gøre det på dine vegne etc. Hele ideen er blot at give dig muligheden for aldrig at have behov for at udlevere din pinkode til andre, eller håndtere udveksling af penge direkte mellem dig og din helper.

Support - Betaling på dine vegne

SUPPORT SERVICEHELPER
BETALING FAQ

Hvordan kan support vide at hvad der indkøbes også er hvad kunden har bestilt? – Det kan vi rent faktisk heller ikke. Vi formoder blot at når helperen beder os om at foretage et udlæg på kundens vegne så er det også noget kunden har bestilt.

Hvordan kan kunden vide at hvad der indkøbes også er hvad kunden har bestilt? – Når Helperen kommer tilbage med indkøb fra supermarkedet, pakken fra posthuset, etc. gives kvittering for udlæget til kunden. Således kan kunden ved selvsyn se hvad der er lavet udlæg for.

Hvordan skal kunden gøre support opmærksom på at der skal laves udlæg for noget? – Kunden behøver ikke fra gang til gang give os besked hver gang der skal laves udlæg. Vi får simpelthen blot besked fra helperen når noget skal betales. Vi ringer ikke først til kunden og spørger om det er okay.

Hvad hvis kunden efterfølgende nægter at betale udlægget? – Hvis kunden efterfølgende nægter at de indkøbte bøffer var til eget forbrug eller på anden måde anfægter udlægget undersøger vi naturligvis sagen. Finder vi at der er sket misbrug af vores tillid – enten ved at kunden rent faktisk har modtaget noget og alligvel nægter at betale herfor – eller ved at helperen har indkøbt noget som ikke var bestilt af kunden – vil vi i begge tilfælde påtage os tabet selv. Er der sket misbrug af vores tillid vil den skyldige part blive udelukket fra at kunne benytte platformen.

Hvor meget kan I lave udlæg for? – Vi har et kreditmaksimum på 500 kr. Er der brug for yderligere skal vi have et depositum.

Hvem kan I lave udlæg for? – Vi laver kun udlæg for kunder og helpere som har været på platformen mere end tre måneder.

Hvad koster denne service? – Denne service er gratis.

Kontakt os

Support - Betaling på dine vegne





SERVICEHELPER
Danmarks bedste serviceplatform
Vi gør det nemt at bestille lokal service