Freelancer ⇒ Netværk | FAQ

Ofte stillede spørgsmål om handywork

Ofte stillede spørgsmål Havehjælp

NETVÆRK
KUNDE

Hvordan bestiller jeg?
Du bestiller ved at finde din lokale helper via vores Danmarkskort. Du kan kontakte din helper via mail eller telefon. Din lokale handyhelper møder op med bil og trailer – hvis det er nødvendigt for opgaven – og medbringer en veludrustet værktøjskasse med håndværktøj og redskaber til at klare det meste. Alle handyhelpere har solid erfaring med praktisk arbejde og håndværk. Har du brug for en kompetent og dygtig handyman/-kvinde, er du kommet til det helt rigtige sted. Du kan også kontakte support for afklaring og hjælp eller få et tilbud.
Hvad skal jeg stille til rådighed?
Alt udstyr og værktøj medtages. Du kan hjælpe ved at beskrive din opgave så godt som muligt således at din handyman/-kvinde, ved hvad der skal medtages. Vi kører ikke rundt med alt i vores vogne og skal der benyttes specialværktøj skal vi vide det på forhånd. Hvis du selv har noget værktøj, udstyr som du gerne vil stille til rådighed er du naturligvis hjertelig velkommen.
Hvad kan jeg få udført?
Alle handyhelpere har solid erfaring med praktisk arbejde og håndværk. Du kan således få udført stort set alle praktiske opgaver. Vi udfører alt almindeligt håndværk der ikke kræver en speciel autorisation samt alle former for praktisk arbejde. Se oversigt over opgaver vi udfører.
Er ServiceHelper i mit område?
Vi er landsdækkende. Brug vores Danmarkskort til at finde de helpere som er nærmest dig.
Priser
Kigger man rundt på timepriser der opkræves på almindeligt handywork og havearbejde ses at de ofte ligger på 375-475 kr + moms pr time. Altså pris for kunden på mellem 470-600 kr. inkl moms for at få udført ganske almindelige opgaver! Hertil kommer undertiden også udgifter til at medbringe bil og andre ekstraomkostninger.
Det synes vi ikke kan være rigtigt. Vi tilbyder kunder at de kan finde en lokal prisvenlig handyhelper som de kan have tillid til. Således er standard timeprisen, alle hverdage i tidsrummet 7-17: 295 kr pr time. (368,75 kr. inkl moms). Andre tidspunkter + 30%. For alle netværksmedlemmer forventes at de følger netværkets retningslinjer for priser kvalitetssikring og udførelse af arbejde.
Uddannelse og kvalifikationer?
Da håndværker tilknyttet vores portal kan komme ud fra mange forskellige håndværksmæssige udfordringer skal de have en solid generelt forståelse og beherskelse af håndværk i al almindelighed. Derfor kan de sagtens være autodidakt, og ikke have noget svendebrev eller nogen håndværksmæssig uddannelse.
Alle som er tilknyttet vores netværk skal leve op til at alt arbejde skal udføres i overensstemmelse med almindelige håndværksmæssige foreskrifter og standarder. Det er i alles interesse at der siges fra hvis opgavens omfang og kompleksitet overstiger det konkrete faglige niveau. Vi er meget stærke til mindre opgaver, men kan selvfølgelig også håndtere større projekter. Vi tilbyder udførelse af, stort set, alle praktiske opgaver og håndværksmæssige gøremål. Og er der noget vi ikke selv kan klare, kan vi formentlig pege dig i den rigtige retning. Du er altid meget velkommen til at kontakte de lokale afdelinger for rådgivning og afklaring.
Logo ServicehelperKunde
NETVÆRK
MEDLEM

Fordele ved at være i netværket
Har du lyst til at arbejde selvstændigt med varetagelse af praktiske håndværks opgaver så tilbyder vi at du kan komme med i vores netværk. Det kan betale sig at samarbejde og du får massevis af fordele ved at være med.
Kunder
Først og fremmest så får du kunder! Servicehelper benyttes af mange private og erhvervskunder. Ved at være med i netværket bliver din virksomhed promoveret og eksponeret. Du får kunder direkte og kan således i langt højere grad beskæftige dig med det som du er god til – nemlig at gøre dine kunder glade ved at udføre godt arbejde.
Fællesskab og samarbejde
Du får med det samme adgang til alle de andre medlemmer, hvilket er til glæde for såvel dem som dig. Når du kan benytte dig af hjælp fra andre kollegaer kan du nemt håndtere større opgaver, eller komme to-tre personer hvis det kræves. Du får også mulighed for at låne maskiner og redskaber af andre i netværket. Endvidere får du også adgang til fælles erfaringer om det at være selvstændig og herunder råd og rådgivning om bogføring, forsikringer etc.
En attraktiv firmaprofil
Du får ret til at bruge vores fælles firmaprofil og hermed en professionel præsentation af din virksomhed. Du får med det samme en stor synlighed via vores hjemmesider, biler, andre medlemmer etc. Du er omfattet af alle vores mange tiltag for at blive endnu mere synlige i landskabet via søgeoptimering etc. Og der er ingen binding! Du kan frit promovere din egen virksomhedsprofil som du har lyst. Du kan frit være medlem af andre sammenslutninger og netværk.
Du får også vores kunder!
Alle opgaver der kommer ind tilbydes netværket. Vi tager ingen provision heraf. De opgaver som kommer ind ved at kunder efterspørger et tilbud hos os, support, gives frit videre til netværket.
Aftaler med byggemarkeder
Vi har lavet en aftale med STARK. Den giver rabat på varer og udlejning. Hvis man vil gøre brug af aftalen skal man dels have en konto i sin lokale STARK og derefter skal man tilmelde sig Servicehelpers aftale pr mail til STARK.Vi har lavet en aftale med Flügger. Den giver rabat på varer og udlejning. Det er en god aftale, men det gør stadig ikke Flüggers priser til de billigste. Der er dog tale om høj kvalitet og noget materiale som er rart at arbejde med. Flügger har iøvrigt en god leveringsordning hvor du for omkring to hundred kroner kan få bragt malling ud til hvor det skal benyttes. Hvis man vil gøre brug af aftalen skal man tilmelde sig Servicehelpers aftale pr mail til Flügger.Vi har lavet en aftale med Toolmatic , der udlejer via Silvan, Bauhaus, Bygma, Stark, 10-4 Byggecenter og XL-Byg.Den giver rabat på depositum og udlejning. Hvis man vil gøre brug af aftalen skal man sende mail til support.
Forsikringer
Aftale med TRYG som er indstillet på at tilbyde medlemmer af netværket relevante forsikringer til de rigtige priser. Du skal starte med at få et forsikringstjek. For kontaktperson hos TRYG så send en mail til support. Det bør understreges at det er ganske fornuftigt at have orden i sine forsikringer før en situation opstår! Der kan hurtigt opstå et eller andet. Der tabes en spand malling, noget ridses, noget går i stykker, der opstår brand, vand fosser ud, noget graves over, etc.
Del af et brand
Kunder køber kun fra det de kender i forvejen og som de har tillid til. Agere man som selvstændig er det en stor udfordring at opbygge sit eget brand. Det er meget kraftfuldt at samle sine produkter og tjenesteydelser under brands eller varemærker. Det øger kundernes kendskab og tillid til produkterne og skaber et øget salg.Vil du gerne findes på internettet og få kunderne til at vælge netop dig er det meget gavnligt at være del af et brand. Det forpligter naturligvis også. Man repræsentere hele brandet når man bliver medlem og ikke kun sig selv. Men fordelene er stor. Næsten alt der købes i dag sker fra kendte brands og varemærker.Ved at samarbejde om en fælles firmaprofil og ved at dele viden og erfaringer, kan netværket få næsten alle de nystartede virksomheder til at lande på benene som selvstændige.
At starte i netværket forbedrer den selvstændiges chance for succes. Medlemmerne beholder deres selvstændighed (ansvaret for kunder og firma) men samtidig drager nytte af de fælles goder som kontoret og de andre netværksmedlemmer skaber.  Hvilket i praksis vil det sige at netværksmedlemmer er frie, lige (enkeltmands)virksomheder, som samarbejder om at skabe en service der gør det nemmere, hurtigere og billigere at være selvstændig. Og som selvfølgelig også deler overskydende arbejde, henviser kunder de ikke selv kan servicere til andre netværksmedlemmer, og låner hinandens hjælp og spidskompetencer – uden i øvrigt at tjene penge på hinandens arbejde.
Hvordan bliver jeg medlem af  netværket?
Har du lyst til at arbejde selvstændigt med varetagelse af praktiske håndværks opgaver så tilbyder vi at du kan komme med i vores netværk. Det kan betale sig at samarbejde og du får massevis af fordele ved at være med.Gode netværkskolleger, samarbejde, attraktiv firmaprofil, mv. Hvis du overvejer at blive en del af netværket har du sikkert lyst til en snak og nogle spørgsmål. Skriv eller ring til os hvis der er noget du gerne vil have svar på. Du kan også starte din tilmelding dig ved at benytte denne formular.
Krav til uddannelse og kvalifikationer?
Almene kvalifikationer. Da du som handyhelper tilknyttet vores portal kan komme ud fra mange forskellige håndværksmæssige udfordringer skal du have en solid generelt forståelse og beherskelse af håndværk i al almindelighed. Derfor kan du sagtens være autodidakt, og ikke have noget svendebrev eller nogen decideret håndværksmæssig uddannelse. Du skal trives med at være chefen i dit eget arbejdsliv og du skal have lyst til at have ansvaret for selvstændigt at servicere egne kunder.
Bil. Du skal have din egen bil.
CVR nummer. Du skal have en registeret virksomhed.
Værktøj, redskaber, udstyr. Kunden forventer at du møder op med bil og trailer – hvis det er nødvendigt for opgaven – og medbringende en veludrustet værktøjskasse med håndværktøj og redskaber til at klare det meste. Når du kommunikere med en kunde om en opgave så sørg for at finde ud af hvad der er nødvendigt for at udføre opgaven, hvad kunden eventuelt selv er i besiddelse af og hvad der skal medtages.
Er det et fuldtidsjob?
Hvis du har en konkurrencedygtig timepris og gode anmeldelser, kan du bestemt være en fuldtidshjælper. Det kan også være et deltidsjob, muligvis et sommerjob, et job i en periode. Det er op til dig. Du kan selv vælge, hvornår og hvor ofte du har lyst til at arbejde. Du kan også selv vælge i hvilke områder du har lyst til at arbejde. Vi sørger for at promovere dig i dit lokale område, hvorfor du må forvente at hovedparten af dine kunder er fra dit lokalområde, men du bestemmer helt selv i hvilke områder du ønsker at tilbyde din service.
Må jeg ansætte andre?
Vi garantere kunden at den profil som de ser ved bookingen også er identisk med den profil som udfører arbejdet. Hvis du er oprettet som firma, må alle som repræsentere dit firma udføre arbejdet. Bemærk venligst!!! Der skal for alle i firmaet være tale om et reelt ansættelsesforhold, som kan dokumenteres.
Dine timepriser
Hvis du vil være med i vores netværk forventes at du følger netværkets retningslinjer for priser kvalitetssikring og udførelse af arbejde.Her er det især de vejledende priser du bør være opmærksom på.Vores vejledende priser ligger i den lave ende af skalaen. Således er standard timeprisen, alle hverdage i tidsrummet 7-17: 295 kr pr time. (368,75 kr. inkl moms). Andre tidspunkter + 30%.
Hvis der er tale om et stykke arbejde hvor du skal komme med høj specifik ekspertise og dermed også stå til ansvar for korrekt udførelse, kan du vælge at tage højere timeløn. Der kan være andre forhold som taler for at de vejledende priser reguleres op eller ned – men som udgangspunkt skal de følges.
Da du arbejder som selvstændig kan vi ikke bestemmer over din prissætning. Men når kunderne bestiller en handyhelper fra vores netværk får de oplyst de vejledende priser og forventer således også disse priser. Hvis du i det store hele ikke synes vores priser passer til din virksomhed er vores netværk ikke det rette for dig. Således vil gentagne overskridelser af vores vejledende timepriser kunne føre til udelukkelse af netværket.
Vi er klar over at vores vejledende timepriser ligger i den lave ende af skalaen, men vi synes de er fair for såvel kunder som netværksmedlemmer. Kigger man rundt på timepriser der opkræves på almindeligt handywork og havearbejde ses at de ofte ligger på 375-475 kr + moms pr time. Altså pris for kunden på mellem 470-600 kr. inkl moms for at få udført ganske almindelige opgaver! Hertil kommer undertiden også udgifter til at medbringe bil og andre ekstraomkostninger. Det synes vi ikke kan være rigtigt. Vi tilbyder kunder at de kan finde en lokal prisvenlig handyhelper som de kan have tillid til. Hvis du i det store hele synes vores priser er for lave i forhold til hvad du gerne vil opkræve for dine ydelser, skal du altså ikke tilmelde dig!
Din profil på Servicehelper
Din profil på Servicehelper er en effektiv reklame for dig og dit firma. Din profil er vigtig når de besøgende på hjemmesiden vil have et ansigt på den virksomhed de måske skal have et samarbejde med. Det er kun Servicehelper som kan oprette og ændre profiler, så ønsker du noget ændret, tilføjet bedes du kontakte support.
Hvor vises min profil? 
Din profil vises mange steder. Den vises på på vores kort over de 100 største byer i Danmark. Den vises også i søgeresultater, samt også på google maps – her skal du dog lige selv hjælpe til ved at godkende udgangspunktet hvorfra du tilbyder service – jf vores onboarding proces.
Hvad indeholder min profil? 
Din profil indeholder email adresse og telefon til dig, samt oversigt over de postnr hvori du tilbyder service, mv. Kunder kan kontakte dig direkte via din profil. I forbindelse med din tilmelding til netværket oprettes din profil med de data du giver til os – jf vores onboarding proces.
Din egen markedsføring
I din profil har du mulighed for at “markedsføre” dig overfor netværkets medlemmer. Dette ved at du udfylder en liste over specialværktøj og større maskiner, redskaber som du er i besiddelse af. Således kan de andre netværks medlemmer se hvorfra de kan få hjælp til opgaver de ikke kan klare alene.
Vores vigtigste opgave er at styrke kendskabet til brandet og således sikre dig kunder. Det er vores væsentligste opgave at sørge for at så meget som muligt er tilrettelagt for dig således at du kan koncentrer dig om at betjene dine kunder. Men du kan også selv være med til at udbrede kendskabet til dig og din forretning. Først og fremmest så bør du blot koncentrer dig om at udføre et godt stykke arbejde. Det fører til at dine kunder vender tilbage og også at de anbefaler dig til andre. Den brede promovering – og især kunsten at få dig vist i søgeresultaterne – kan du trygt overlade til os.
Men har du overskud og lyst til yderligere at være med til markedsføring hjælper vi dig gerne med såvel rådgivning som grafisk materiale mv. Har du brug for visitkort, tøjtryk, flyers, klistermærker etc. så glæd dig over at alle nødvendige tryksager er inkluderet i dit netværks kontingent. Har du brug for klistermærker til bilen eller visitkort så blot kontakt support. Du finder massevis af grafisk materiale som du kan bruge til at lave dine egne reklamer, skilte mv. i afsnittet “Presse“.
Onboarding processen
Hvis du overvejer at blive en del af netværket har du sikkert lyst til en snak og nogle spørgsmål. Skriv eller ring til os hvis der er noget du gerne vil have svar på. Du kan også starte din tilmelding dig ved at benytte denne formular.
Google Maps
Når man søger på frisør eller slagter eller blomsterbutik så er de øverste virksomheder i søgeresultatet placeret der fordi de er oprette i Google My Business. Det er gratis, det er effektivt og relativt nemt så der er ingen undskyldning for ikke at få sin firmaprofil på Google My Business. Det er godt for de enkelte og det er godt for hele netværket.
Følg dette link: https://www.google.com/business/
Log ind (hvis du ikke har en google-konto skal du lave en).
Firmanavn. Først skal du anføre firmanavn. Her skal du ikke skrive dit eget firmanavn! Hele ideen er jo at du kommer frem i søgeresultaterne når man søger og benytter du dit eget firmanavn får du ikke den styrke fra brandet som gør at du bliver vist som en af de første. Altså skal du som firmanavn skrive “Los Locales ” efterfulgt af dit firmanavn eller dit eget navn – fx “Los Locales / dit navn” eller “Los Locales / Handymand Amager”.
Sted kunder kan besøge? Vil du tilføje et sted, som dine kunder kan besøge, f.eks. en butik eller et kontor? Du skal sige ja hertil for ellers vises din optagelse ikke på Goggle maps efterfølgende.
Hvad er adressen? – anfør din adresse
Betjener du også kunder i andre områder? – anfør dit lokalområde
Hvilke kontaktoplysninger vil du vise kunderne?
Gør det nemmere for kunderne at komme i kontakt med dig ved at inkludere disse oplysninger på din virksomhedsprofil (valgfrit)
Tilføj dine tjenester
– Alt afhængig af hvilken kategori du har valgt så kommer der en lang række mulige tjenester frem. Det anbefales at du vælger dem alle sammen. Eksempelvis ved kategorien “Altmuligmand” så fremkommer tjenesterne:Byggeri – Flisemontering – Generel reparation – Gulvlægning – Konstruktion/opsætning af vægge – Malerarbejde – Malerarbejde indendørs – Malerarbejde udendørs – Monter blæser – Montering af fjernsyn – Montering af køkken- og badeværelsesinventar m.m. – Rengøring – Renovering – Rensning af tagrender – Reparation af gulve – Reparation af køkken- og badeværelsesinventar m.m. – Reparation af vægge – Reparer blæser – Samling af møbler – Udskiftning af fliser.
Åbningstider Fortæl dine kunder, hvornår du har åbent
Tilføj virksomhedsbeskrivelse – Spring dette over
Tilføj fotos Tilføj billeder af din virksomhed. Du skal bruge et logo og et profilbillede – Hvis du har et godt billede af dig selv så brug dette og ellers kan du frit bruge det grafiske materiale du finder i “Presse
Vælg kategori
Her kan du kun vælge mellem de kategorier som Google foreslår og det er ikke Ejendomsservice eller Haveservice. Det man kan vælge er Altmuligmand – som også kommer op når folk søger på handyman – og selvfølgelig de klassiske tømrer, anlægsgartner, murer, maler etc. Vælg de faglærte kategorier hvis du er faglært og ellers så vælg ”altmuligmand”.
Angiv din hjemmeside
Gå ind på Servicehelper.dk og find din egen profil. Kopier adressen i adressefeltet og indsæt den som din hjemmeside adresse i Google My Business.
Godkendelse
For at sikre at det kun er faktiske virksomheder der opretter sig i Google My business sender Google et fysisk brev ud til din adresse med en aktiveringskode. Når du modtager denne kode skal du logge på og aktiverer din profil.
Sådan kommer det til at se ud
– Din netværksprofil: Området Amager
– på Google maps: Gå til Google maps og søg efter en kæde, fx IKEA, Elgiganten eller anden kæde og du kan se hvorledes det kommer til at fungere.
HelperLogo ServicehelperKunde
Netværk
OM OS

Om os
Servicehelper er en platform hvor freelancere kan tilmelde sig og tilbyde deres services indenfor ældrepleje, havearbejde og rengøring. Kunder bestiller ved at indtaste dato, postnr og i hvor mange timer de ønsker service – herefter ses en oversigt over alle dem, som er klar til at hjælpe.
Mens det giver fin mening at lade kunder bestille på timebasis, ældrepleje, havearbejde og rengøring, er der ved handyhelp brug for at kunne bestille pr opgave. Skal man have samlet et skab, sat en hylde op, etc. har man brug for nemt at kunne finde en lokal handyhelper, som kan give et tilbud. Kunder søger efter det de kender, har tillid til, dem som er anbefalet af andre. Via netværket kan kunder blive opmærksom på netværksmedlemmerne og kontakte dem direkte. Således er netværket en service over de kunder som gerne vil have udført handywork. Vi tilbyder vores kunder at de kan finde en lokal prisvenlig handyhelper som de kan have tillid til.
Netværket er også en oversigt over professionelle firmaer indenfor havearbejde og rengøring. Hvis kunder har brug for at få en serviceaftale  kan de vælge mellem tre fremgangsmåder.
1 Kunden kan lave sit eget team. Dette er oftest den billigste løsning. Her booker kunden selv de folk, der er brug for og laver selv aftaler om hvad der skal udføres, hvordan og hvor ofte. 2 Vi kan levere et team. Så er det os som koordinere og din kontakt er så kun med os. Hvad der leveres formuleres i en serviceaftale. Dette er den bedste løsning hvis du gerne vil at noget vedligeholdes regelmæssigt og ellers ikke beskæftige dig meget mere hermed. 3 Der er også muligheden for at benytte et af de professionelle havefirmaer, der er tilknyttet vores portal. Disse har selv folk ansat og kan således også tilbyde en samlet løsning, hvor  det som leveres formuleres i en serviceaftale.
Hvordan sikres tilfredshed og kvalitet?
Hvis du som kunde ønsker at noget bliver gjort anderledes så endelig bare grib fast i din helper og forklar, hvad du mangler. Selvfølgelig står support også til din rådighed. Men direkte kommunikation mellem dig og din helper er normalt den hurtigste og nemmeste måde at løse alt på. Så tal med din hjælper! Hvis du af en eller anden grund er utilfreds med din hjælper eller den service, du har modtaget, vil vi naturligvis gøre hvad vi kan for at løse problemet. For at vi bedst kan vurdere sagen skal du tage billeder af de problematiske eller mangelfulde løsninger og kontakte os så hurtigt som muligt. Vi kontakter derefter Helper for at få et komplet overblik over begivenhedsforløbet.
Vores helpere arbejder som freelancere og vi har ikke ledelsesret som arbejdsgiver. Vi kan således ikke instruere dem om, hvordan de præcist skal udføre arbejdet. Vi kan vejlede og tilbyde kurser, uddannelse. Vi kan også give viden og være til rådighed når de har spørgsmål. Skønt vores helpere således i udstrakt grad selv bestemmer skal de naturligvis udføre deres opgaver korrekt og i overensstemmelse med god almen skik og praksis.
Generelle betingelser og privatlivspolitik

Forretningsbetingelser pr 1. dec. 2019

§ 1. Indledning

Disse forretningsbetingelser er kun gældende for ydelser købt hos os igennem vores netværk. For så vidt angår den øvrige del af vores platform henvises til bestemmelser og betingelser for de respektive områder – Seniorpleje, rengøring og haveservice.

Der indgås ingen skriftlig aftale mellem netværksmedlemmer og Servicehelper. Man skal være tilmeldt så længe det giver mening og man får nytte heraf. Der er ingen binding og hvis et netværksmedlem ikke længere ønsker at være med i netværket er dette muligt uden nogen form for efterfølgende restriktioner eller bindinger. De enkelte netværksmedlemmer agere som selvstændige freelancere overfor kunderne og vi har således ikke noget ansvar overfor forholdet mellem den enkelte freelancer og en kunde. Ligeledes er det den enkelte freelancers eget ansvar at sørge for efterlevelse af sikkerhedsforhold på arbejdsplads, aflæggelse af regnskab, betaling af moms, skat og andre afgifter.

§ 1.1. Driften af hjemmesiden varetages af Service Inde og Ude ApS, CVR 40796185, Ulrik Birchs Alle 47, 2300 København S., mail: support@Servicehelper.dk

§ 2. Ydelser

§ 2.1. Servicehelpers platform faciliterer en bookingfunktion, som gør det muligt for dig at booke service hos en person, som tilbyder serviceydelser (herefter kaldet ”Helper”) på Platformen. Servicehelper og de enkelte Helpers står ikke i et over-underordnelsesforhold til hinanden, og Helpers fungerer således som selvstændigt virkende tredjemænd (Freelancere). Platformen indeholder og giver adgang til faktuelle oplysninger, som gør det muligt for Servicehelper at facilitere kontakt mellem brugere af platformen og Helpers.

§ 2.2. Serviceydelserne (herefter kaldet ”ydelser”) administreres og udføres af de Helpers (private eller erhvervsaktører), der tilbyder deres ydelser via Platformen.

§ 2.3. Ved din brug af platformen accepterer du, at Servicehelper ikke påtager sig ansvar for den/de leverede ydelser, som leveres af en Helper, samt at Servicehelper ikke er ansvarlig i forbindelse med tvister mellem dig og en Helper eller øvrigt.

§ 3. Bookning af ydelser

• Betaling – der sendes en regning til betaling inden 14 dage netto. Herefter tilskrives rente efter gældende lovgivning.
• Afbestilling – ved afbestilling så tæt på starttidspunktet at det afstedkommer tabt arbejdsfortjeneste faktureres et rimeligt beløb i forhold til den bookede periode og det konkrete tab.
• Servicehelper kan uden ansvar ophæve en indgået aftale fx ved sygdom, problemer med bilen eller force majeure.
• Det påhviler erhvervskunder at sikre at arbejdstilsynets krav til sikkerhed kan overholdes og bliver overholdt.
• Servicehelper forbeholder sig retten til, til enhver tid, at opløse arbejdsforholdet, hvis opgaven eller arbejdsbetingelserne skønnes urimelige. Skyldes dette manglende opmærksomhed omkring sikkerhed faktureres fuldt ud for den bookede periode.

Tømrer opgaver udføres

Hvad kan vi hjælpe med?
Lokale prisvenlige håndværkere

HANDY WORK
SERVICES
Priser
PRISER
Få et tilbud
FÅ TILBUD
Hjælp til alt praktisk
PRAKTISK HJÆLP
Hjælp havearbejde
HAVEHJÆLP
Opgaver for tømrer
OPGAVE FOR TØMRER
Opgaver for maler
OPGAVE FOR MALER
Opgaver for VVS
OPGAVE FOR VVS
Ejendomsservice
EJENDOMSSERVICE
Nedbrydning
NEDBRYDNING
Montage og samlesæt
SAMLESÆT
Arbejdsmænd på dagsbasis
BESTIL EN ARBEJDSMAND
Vicevært
BESTIL EN VICEVÆRT
Vikar
BESTIL EN VIKAR
Vintersevice
VINTERSERVICE
Netværk
OM NETVÆRKET
Netværk Los Locales
NETVÆRK TILMELDING
Netværk Los Locales
NETVÆRK FAQ
Netværk Los Locales NETVÆRK REGLER
Servicehelper - Din freelance profil
FREELANCER
Landsdækkende service
LANDSDÆKKENDE
Logo Servicehelper
SERVICEHELPER
Vi gør det nemt at bestille service
Danmarks bedste serviceplatform
Havearbejde....Hjemmepleje....Rengøring