Havearbejde ⇒ FAQ | Ofte stillede spørgsmål om haveservice

Ofte stillede spørgsmål om havehjælp

Ofte stillede spørgsmål Havehjælp

KUNDE
HAVESERVICE

Hvad kan jeg få udført?
Du kan få udført alle almindelige former for havearbejde, såsom at klippe hæk, slå græs, luge ukrudt, beskære buske, oprydning i haven, fjerne haveaffald etc. Vores Helpers er servicemindede mennesker med praktisk sans og flair for havearbejde. De vil typisk møde op på cykel og gøre brug af de redskaber du stiller til rådighed, hvilket er en væsentlig årsag til at vi kan tilbyde billige priser.
Du bestiller ved at gå til forsiden og angive hvor, hvornår og hvor mange timer du vil have service. Du har herefter muligheden for at vælge, hvem der skal udføre tjenesten. Du ser din pris med det samme og kan vælge mellem at få udført flere opgaver eller bare en enkelt.
Ønsker du udført noget andet end havearbejde, tilbydes også:
Hvordan bestiller jeg?
Gå til forside af vores portal og angiv hvor, hvornår og hvor mange timer du vil have service. Du har herefter muligheden for at vælge, hvem der skal udføre tjenesten, eller du kan lade os vælge din helper for dig. Du kan få udført flere opgaver eller bare en enkelt.
Hvad skal jeg stille til rådighed?
Som kunde er det dit ansvar, at det som er nødvendigt for at kunne udføre opgaven, er til stede og funktionsdueligt. Som udgangspunkt gøres brug af det udstyr og materialer, du stiller til rådighed. Dette er en væsentlig årsag til at vi kan tilbyde meget lave priser. Vores Helpers kan holde deres omkostninger nede ved at benytte cykel som transportmiddel og ikke have brug for at råde over diverse udstyr.
Tilbydes udsmykning af haven?
Ja, vi tilbyder udsmykning hvis du har en serviceaftale.
Hen over året vil der være forskellige højtider og anledninger til at give din have et specielt udtryk. Udsmykning ved juletid, pynte ved påske og fastelavn. Året rundt er der massevis af muligheder for at din have pyntes op med udhulede græskar, lyskæder mv. Til glæde for både store og små, for havens ejere og forbipasserende. Du kan nemt få meget mere glæde ud af din have hele året rundt. Med en serviceaftale bliver pyntet ganske automatisk sat op og pillet ned igen. Nemt sjovt og spændende.
Kan jeg få et tilbud?
Vores platform fungere på den måde at du straks ser din pris når du laver en forespørgsel. Du ser således din pris med det samme ved at gå til forsiden og angive hvor, hvornår og hvor mange timer du ønsker haveservice.
Skal jeg være hjemme?
Når du opretter din opgave har du muligheden for at beskrive den og vedhæfte fotos. Således kan du på forhånd have forklaret, hvad du gerne vil have gjort. Og behøver altså ikke være hjemme når din havehjælper kommer på besøg. Hvis du er hjemme når din hjælper kommer på besøg har du mulighed for at stille spørgsmål og give specifik information.
Husk, at du skal spørge om hjælperens CPR / CVR nummer til brug for servicefradrag hos SKAT. Vi må ikke udlevere sådanne oplysninger, så spørg ved jeres møde eller kontakt helper via mail. Husk også at fortælle hvor haveredskaber forefindes og at sørge for at der er adgang til der hvor arbejdet skal udføres.
Adgangsforhold
Du skal sørge for at der er adgang til det område hvor arbejdet skal udføres. Er der brug for nøgle eller kode til en låge, et haveskur eller lign. skal du som kunde stå for overdragelse af nøgle/kode til helper. Du kan vælge at give helperen en permanent nøgle. ServiceHelper påtager sig ikke noget ansvar for bortkommelse af nøgler eller lignende.
Hvor mange timer skal jeg bestille?
For at sikre en god oplevelse for både dig og helperen er minimum tid 2,5 timer. Hvis du bestille gentagen service vil din helper fra gang til gang prioritere de opgaver som trænger mest. Og helperen vil fra gang til gang blot fortsætte hvorfra der kom til sidst. Enkelt, nemt og effektivt. Endvidere kan du frit variere hvilke opgaver du ønsker udført, ligesom du frit fra gang til gang kan variere hvor lang tid du ønsker.
Hvad hvis der bestilles for lidt tid?
Vores helpers planlægger deres arbejdsdage efter de bestillinger de modtager. Hvis en opgave tager længere tid end booket, kan du som regel ikke forvente at være i stand til at forlænge tiden. Helperen skal normalt videre til den næste opgave. Men du kan selvfølgelig kan du altid booke ekstra timer til et andet tidspunkt.
Hvad hvis der bestilles for meget tid?
Hvis din helper afslutter de planlagte opgaver før tidens udløb, kan du frit vælge at få din helper til at udfylde tiden med flere opgaver. Vores helpers planlægger deres arbejdsdage efter de bestillinger de modtager. Hvis du ikke har flere arbejdsopgaver den pågældende dag, kan du naturligvis spørger din helper om overskydende tid kan benyttes en anden dag.
Serviceaftale
Der er tre muligheder:
1 Du kan lave dit eget team. Dette er oftest den billigste løsning. Her booker du selv de havefolk, der er brug for og laver selv aftaler om hvad der skal udføres, hvordan og hvor ofte.
2 Vi kan levere et team. Så er det os som koordinere og din kontakt er så kun med os. Hvad der leveres formuleres i en serviceaftale. Dette er den bedste løsning hvis du gerne vil at noget vedligeholdes regelmæssigt og ellers ikke beskæftige dig meget mere hermed.
3 Der er også muligheden for at benytte et af de professionelle havefirmaer, der er tilknyttet vores portal. Disse har selv folk ansat og kan således også tilbyde en samlet løsning, hvor  det som leveres formuleres i en serviceaftale. Og så står de derefter for vedligeholdelse og pleje af de grønne arealer, uden at du skal beskæftige dig meget mere hermed.
Med en serviceaftale er du altid sikker på at der passes godt på dine blomster og planter. Nyd en velplejet have året rundt med en billig fleksibel serviceaftale uden binding! Din haveservice kan meget mere end traditionelle opgaver som at slå græs, klippe hæk mv. De kan også hjælpe med at pynte din have efter årstiden. Hen over året vil der være forskellige højtider og anledninger til at give din have et specielt udtryk. Udsmykning ved juletid, pynte ved påske og fastelavn. Året rundt er der massevis af muligheder for at din have pyntes op med udhulede græskar, lyskæder mv. Til glæde for både store og små, for havens ejere og forbipasserende.
Du kan nemt få meget mere glæde ud af din have hele året rundt. Med en serviceaftale bliver pyntet ganske automatisk sat op og pillet ned igen. Nemt sjovt og spændende. Der er ingen binding og du kan frit regulere det bestilte timeantal op og ned. Med vores serviceabonnement har vi gjort det nemt at passe godt på din have. Har du en serviceaftale kan du nemt få løftet alle de forskellige ønsker du har omkring trivsel og pleje af din have, dine grønne arealer.
Er ServiceHelper i mit område?
Det finder du nemt ud af. Blot gå til forsiden og her indtast dit postnummer og ønsket dato for service. Herefter vil helperne, som er til rådighed på den gældende dag og tidspunkt, komme til syne. Du vil således få overblik over, hvilke helpers der er tilgængelige i dit område, samt deres priser. Dukker der ingen helpers op i dit område, kan du prøve en anden dato. Kan du ikke finde en helper i dit område, er du altid velkommen til at kontakte os og vi vil forsøge at finde en løsning til dig.
SELVBETJENING
Oprettelse af bookning
Du bestiller havehjælp ved at gå til forsiden og angive hvor, hvornår og hvor mange timer du vil have service. Du har herefter muligheden for at vælge, hvem der skal udføre tjenesten, eller du kan lade os vælge din helper for dig. Du kan få udført flere opgaver eller bare en enkelt. Helper har 24 timer til at besvare en anmodning. Helper vil løbende modtage påmindelser omkring nye bookinganmodninger. Har Helperen ikke besvaret anmodningen indenfor 24 timer, har du ret til at aflyse bookingen og herefter booke en ny helper. Har du af flere omgange prøvet at booke en helper uden held, er du altid velkommen til at kontakte os i support.
Hvordan ændres en bookning, afbestilles?
Når du er logget ind, vil der i din profil være mulighed for at rediger alle aftaler. Husk, at din hjælper skal acceptere ændringen, når du ændrer fx tidspunkt. Du kan informere din hjælper via din indbakke, eller du kan sende en sms. Du kan ændre eller annullere et servicebesøg op til 24 timer før udførelsen.
Vælg din Helper
Når du opretter en opgave, kan du frit vælge den hjælper, du foretrækker. Hvis du bestiller gentagen service, vil det være den samme hjælper, der kommer hver gang. Du kan altid frit skifte helper. Det gør du under ‘aftaler’ på din kundeprofil. Du kan ændre eller annullere et servicebesøg op til 24 timer før udførelsen.
Hvis du vælger funktionen “Vi vælger for dig”, vil din anmodning om service blive sendt til alle, der tilbyder service i dit område. Med denne funktion er der en fast timepris på 160 kr. Derfor kan en hjælper med en højere eller lavere timepris, stadig acceptere din reservation, men timepris forbliver 160 kr.
Kan jeg skifte Helper?
Naturligvis. Bemærk venligst at en helper eller booking altid skal afmeldes eller opsiges senest 24 timer før næstkommende dato for service med pågældende Helper. Du har mulighed for at ændre – eller aflyse i din booking via selvbetjeningen på din profil.
Kan helper medtage trailer?
Ja. Din helper kan godt medtage en trailer.
Som udgangspunkt gøres brug af det, du stiller til rådighed. Dette er en væsentlig årsag til at vi kan tilbyde lave priser. Din helper kan holde sine omkostninger nede ved at benytte cykel og ved at gøre brug af det værktøj og udstyr, der stilles til rådighed. Skulle der være brug for at helperen medtager noget, er der dog mod merbetaling mulighed herfor. Således kan medtages professionelt værktøj, større maskiner, haveredskaber, en trailer og hvad der ellers måtte være nødvendigt for at løse opgaven og som du ikke selv stiller til rådighed.
Kan helper medtage værktøj?
Ja. Din helper kan godt medtage værktøj. Vores system fungerer således at det er dig som kunde, der skal sikre, at det, der er nødvendigt for at udføre arbejdet, er til stede og funktionelt. Hvis der er noget du mangler, kan din helper medtage alt, som det er muligt at leje igennem firmaet Toolmatic. Eksempelvis professionelt udstyr, der gør det muligt at udføre opgaven hurtigere. Eller maskiner, der gør det muligt at gøre noget – stubbskærer, haveskærer, motorsav, flishugger osv.
Kan helper medtage haveredskaber?
Ja. Din helper kan godt medtage haveredskaber. En væsentlig årsag til at vi kan tilbyde meget lave priser er at vores freelancer kan holde deres omkostninger nede ved at benytte cykel som transportmiddel og ikke have brug for at råde over diverse haveudstyr, værktøj og maskiner. Som udgangspunkt er det dig som kunde, der skal sørge for, at det som er nødvendigt for at kunne udføre arbejdet er til stede og funktionsdueligt.
Som udgangspunkt vil din servicehelper møde op på cykel, medbringende sit gode humør. Skulle der være brug for at helperen medtager andet, er der dog mod merbetaling mulighed herfor. Således kan din helper medtage værktøj, haveredskaber og hvad der ellers måtte være nødvendigt for at løse opgaven.
Kan helper bortskaffe haveaffald?
Ja. Din helper kan godt bortskaffe haveaffald. Du er altid garanteret at din helper kan medtage et stk affaldssæk, størrelse 80 liter, max 30 kg. Pris herfor afregnes efter den transporttid, der er til den nærmeste genbrugsstation. Har du brug for bortskaffelse af mere end en enkelt sæk, kan du fordele bortskaffelse på flere besøg, flere ture til genbrugsstationen, eller vælge at din helper skal medtage en trailer.
Kan helper fælde et træ?
Som udgangspunkt vælger du selv de timer der er brug for, der benyttes dine redskaber og din havehjælper møder op på cykel. Dette enkle system med lave timepriser er bedst og billigst til langt de fleste opgaver. Har du brug for at få udført en opgave, som kræver specialistviden, specielle kompetencer – opgaver, som ikke kan klares af en almindelig havehjælper – kan du i stedet få hjælp fra de professionelle firmaer som er tilknyttet vores netværk.
Hvordan oprettes en kundeprofil?
Når du opretter en anmodning om en helper, opretter du en kundeprofil på samme tid.
Din profil indeholder en lang række værktøjer: Indbakke: Gennem din indbakke har du muligheden for at skrive til os og din helper. Aftaler: Her kan du se dine aftaler og deres specifikationer – f.eks. din helpers kontaktoplysninger. Du kan ændre aftaler op til 24 timer før udførelse. Når en opgave er afsluttet, slettes aftalen. Profil: Her kan du ændre adresse, mail, adgangskode etc. Anbefalinger: Her kan du give din havehjælper en anbefaling.
Servicefradrag
Du kan opnå et samlet skattefradrag på 6.100 DKK i 2019 for de tjenester, du køber gennem Service Helper. Du kan få fradrag for arbejdsløn inklusive moms. Værdien af fradraget er ca. 27%. Du skal selv rapportere dit fradrag hos SKAT.
Du modtager to fakturaer: Faktura mellem dig og helper Det er faktura på selve serviceydelsen. Denne faktura kan du fratrække. Til dette har du brug for hjælperens CPR eller CVR-nummer, så Skat kan se, hvem der har udført arbejdet. Du kan spare ca. 25-27% på din service. Faktura mellem dig og ServiceHelper. Det er faktura på serviceomkostninger. Der er kun fradrag for selve tjenesten. Derfor kan serviceomkostninger ikke fratrækkes.
Logo ServicehelperKunde
HELPER
HAVESERVICE

Hvordan rekruteres helpere?
Vi søger bredt at henlede opmærksomheden på muligheden for at arbejde som freelancer på vores platform.  Dette gøres ved at distribuere flyers, netværk, sociale medier osv. Vi er konstant på udkig efter hjælpere, der kan styrke vores platform. Du er meget velkommen til at hjælpe. Har du en ven eller bekendt, som kunne have glæde af at tilmelde sig som freelancer, så gør gerne vedkommende opmærksom på vores portal.
Du skal have en dansk bankkonto, et dansk telefonnummer, et dansk CPR-nummer, en dansk arbejdstilladelse og være mindst 18 år for at blive helper. Via vores onboarding proces ledes du igennem de nødvendige trin for at blive oprettet på platformen. Det er ganske gratis at blive oprettet og have en profil på platformen.
Fordele ved at være helper
Du får mulighed for at tilbyde og synliggøre dine tilbud om hjælp indenfor havehjælp. Du får en platform hvorfra du kan tilbyde din hjælp. Hvilket er en del nemmere end hvis du selv skulle gøre opmærksom herpå ved at etablere hjemmeside, lave markedsføring, etc. Vi sikrer at der altid er mange kunder på platformen således at du nemt kan få alle de arbejdsopgaver du ønsker.
Vi sørger også for at du modtager dine betalinger og sender dig en oversigt over dine bookinger. Vi tilbyder gratis support og sørger for at du sparer omkostninger til markedsføring, budgivning, fakturering, bogføring og administration, da det hele styres centralt af os. Endelig bliver du medlem af et fællesskab hvor der er mulighed for at få hjælp til opgaver du ikke kan håndtere alene, der er mulighed for at spørge andre til råds, mv.
Er det et fuldtidsjob?
Hvis du har en konkurrencedygtig timepris og gode anmeldelser, kan du bestemt være en fuldtidshjælper. I de større byer kan du holde dig til et enkelt postdistrikt, mens du i tyndere befolkede områder skal betjene større områder, hvis du vil udføre mange opgaver. Hvis du ønsker et fuldtidsjob, har du muligheden. Det kan også være et deltidsjob, muligvis et sommerjob, et job i en periode. Det er op til dig.
Hvornår skal jeg arbejde?
Du kan selv vælge, hvornår og hvor ofte du har lyst til at arbejde. I kalenderen kan du vælge, hvilke dage samt tidspunkt på dagen, du er ledig. Kalenderen er det vigtigste værktøj for dig som Helper til at styre din arbejdstid og dine bookinger. Det er vigtigt, at din kalender er ajourført, så du undgår at få bookinger, når du ikke har mulighed for at arbejde.
Hvor skal jeg arbejde?
Du vælger selv, hvilke områder du har lyst til at være aktiv i. På denne måde kan du sikre dig, at du ikke skal tage langt væk til en booking, men kan holde dig til dine nærområder. Du kan også rykke rundt hvis du har lyst. Opholder du dig eksempelvis i dit sommerhus i en periode og har lyst til at tjene lidt penge i dit nærområde så tilpas blot din profil således at den viser at du udfører service indefor det pågældede postområde.
Med hvad skal jeg arbejde?
Vi tilbyder kunderne at de kan få udført alle almindelige former for havearbejde, såsom at klippe hæk, slå græs, luge ukrudt, beskære buske, oprydning i haven, fjerne haveaffald etc. Du skal således arbejde med almindeligt havearbejde. Alt arbejde skal naturligvis overholde regler og vejledninger om arbejdsmiljø – jf Arbejdstilsynets vejledninger, der gælder på arbejdsmiljøområdet. Da du arbejder som freelancer – og således er din egen arbejdsgiver – er det dit eget ansvar at holde dig ajour og overholde disse regler. Dette betyder også at du er frit stillet til at sige fra overfor alle arbejdsopgaver, som du ikke kan udfører indenfor de gældende regler. Kontakt support hvis du har brug for rådgivning
Du kan vælge at tilbyde en enkelt service, eller flere.
Hvis du tilbyder Haveservice er din profil synlig på Garden.Servicehelper.dk. Hvis du tilbyder Rengøring er din profil synlig på Ren.Servicehelper.dk. Hvis du tilbyder Hjemmepleje er din profil synlig på Senior.Servicehelper.dk. Hvis du tilbyder Handywork er din profil synlig på oversigt over håndværkere i Danmark.
Vi har en algoritme for hvordan kunder præsenteres for søgeresultater – altså hvordan din profil placeres når kunder søger på vores hjemmesider. Denne algoritme søger at præsentere kunderne for profiler i den rækkefølge de vurderes bedst. Her indrages kriterier som pris, geografisk afstand mellem kunde og freelancer, anbefalinger, etc. Generelt gælder at jo flere arbejdstyper og jo bredere område du servicere, jo færre kunder får du! Derfor anbefales at du styrker din profil ved at gøre den målrettet – ved at vise at du er rigtig god til noget i et afgrænset område. Det gælder ikke nødvendigvis at jo bredere din profil er – du tilbyder flere forskellige services, i mange postnumre – jo flere kunder får du. Snarere tværtimod.
Skal jeg have bil?
Du behøver ikke have en bil. Du vælger selv, hvilke områder du har lyst til at være aktiv i. På denne måde kan du sikre dig, at du ikke skal tage langt væk til en booking, men kan holde dig til dit nærområde.
Har jeg brug for værktøj?
Som udgangspunkt skal du gøre brug af det værktøj, udstyr og materialer, som kunden leverer. Det er kundens ansvar, at det, der er nødvendigt for at udføre opgaven, er til stede og fungerer.
Sikkerhedsudstyr og arbejdsmiljø
Hvis du har en arbejdsopgave, der kræver brug af sikkerhedsudstyr eller bestemt tøj, er det dit ansvar at inkludere disse genstande. For eksempel arbejdshandsker, høreværn, knæbeskyttere, sikkerhedssko, sikkerhedsbriller osv. Alt arbejde skal naturligvis overholde de generelle arbejdsmiljø- og sikkerhedsregler. Det er Helpers eget ansvar at holde sig ajour med disse regler, og det er også Helpers eget ansvar at overholde disse regler.
MIT FØRSTE JOB
Accept af booking
Når du som helper er booket, modtager du besked på din smartphone og i en e-mail, der vises i din indbakke. Det er vigtigt, at du enten accepterer eller afviser bookingen så hurtigt som muligt, samt skriver en besked til kunden. Som hjælper er det dit ansvar at kommunikere med kunderne.
Du kan altid foreslå alternative datoer eller starttider, men gør det, før du accepterer reservationen. Hvis du ikke kan tage bookingen, er det vigtigt, at du informerer kunden. Du kan informere kunden om, at de kan kontakte Support, hvis de ønsker hjælp til at finde en anden Helper. Hvis du ikke svarer på en reservation inden for max. 24 timer, vil det blive tilbudt en anden hjælper, og du risikerer, at din profil bliver deaktiveret.
Hvordan ændres en booking?
Du kan ændre en bookning op til 24 timer før starttidspunktet under faneblad “bookninger” i din profil. Såvel kunder som helpere kan ændre og annullere i aktive bookinger ved hjælp af vores selvbetjening. Når du logger ind på din profil og går under fanen “bookinger”, vil der mulighed for at rediger dine aftaler. Det er altid vigtigt at arrangere ændringer og aflysninger med kunden, inden de foretages. Hvis du og kunden har foretaget en ændring af aftalen inden for 24 timer før starttidspunktet, og dermed ikke selv kan foretage ændringer, bedes du kontakte vores support for hjælp.
Accept af nye bookinger
Når du får en bookinganmodning, er det vigtigt, at du enten accepterer eller afviser bookingen hurtigst muligt, samt skriver en besked til kunden. Som Helper er det dit ansvar at kommunikere med kunderne.
Du kan altid foreslå alternative datoer eller starttid. Hvis du ikke kan tage bookingen, er det vigtigt du informerer kunden om dette. Du kan informere kunden om, at de kan kontakte support, hvis de ønsker hjælp til at finde en anden Helper. Ifølge vores retningslinjer skal du acceptere eller afvise en booking inden for 24 timer, ellers kan din profil blive deaktiveret.
Afvisning af booking?
Hvornår kan jeg sige nej til en opgave? Det vigtigste for os er at du er glad og at kunden er glad. Det omdrejningspunktet for vores forretning at såvel helpere som kunder har en god oplevelse ved at bruge vores portal. Vær opmærksom på at du arbejder som freelancer og således helt frit selv kan sætte dine grænser. Vi fortæller blot hvornår du kan sige nej til en opgave uden at overtræde nogle af vores regler for brug af platformen.
Som helper kan du uden risiko sige nej til en opgave hvis du ikke føler kunden behandler dig ordentligt. Du skal naturligvis behandles med almen respekt og høflighed.
Som helper kan du uden risiko sige nej til en opgave hvis den anses for særlig fysisk udfordrende og du ikke på forhånd er blevet informeret herom. Alt havearbejde er til en vis udstrækning fysisk udfordrende og kunden kan med rette forvente at alle vores helpere er fysisk i vigør og i stand til at udfører almindelig haveopgaver som at klippe hæk, beskærer buske etc. Men kunden skal på forhånd have informeret hvis arbejdet er særlig fysisk udfordrende. Eksempelvis kan ældre eller meget unge helpers vanskeligt forventes at kunne fælde træer eller håndtere tunge maskiner.
Tjekke ind / Tjekke ud
Du skal tjekke ind og ud af dine bookinger, da det er den eneste måde at sikre, at du får din betaling for opgaven. 10 minutter før start af reservationen modtager du automatisk en SMS med et tjek-ind-link. Du vil modtage den samme SMS igen 10 minutter før afslutningen af ​​reservationen, nu med et link for at tjekke ud. Hvis du og kunden er enige om, at et servicebesøg skal springes over, og du stadig modtager tjek-ind, er det vigtigt, at du ikke klikker på linket. Istedet kan du annullere reservationen via selvbetjeningen på din profil.
Bemærk, at kunden også modtager en meddelelse om, at du er tjekket ind, så vent venligst med at tjekke ind, indtil du er på adressen. Hvis du skulle have problemer med dit internet, eller hvis noget andet har forhindret dig i at tjekke ind og ud, er det vigtigt, at du kontakter support enten via mail eller telefon, så de kan hjælpe dig.
Stedet hvor du skal tjekke ind Som udgangspunkt skal du tjekke ind, når du er på det sted, hvor arbejdet skal udføres. Dette gælder også, hvis du skal medbringe lejeprodukter og først hente dem f.eks. I Silvan, Bauhaus osv. Du får betalt separat for tidsforbrug på afhentning og levering af lejeprodukter, der er bestilt af kunden.
Stedet hvor du skal tjekke ud Som udgangspunkt skal du også tjekke ud, mens du er på det sted, hvor arbejdet skal udføres. Men hvis du ender med at skulle køre haveaffald til genvindingsstationen, kan du tjekke ud på det aftalte tid uden først at skulle vende tilbage til arbejdspladsen. Det er jo ikke nødvendigt at vende tilbage til arbejdspladsen bare for at tjekke ud, hvis det er i en helt anden retning end din næste destination.
Hvad kan jeg tjene?
Du bestemmer din egen timeløn og hvor mange timer du vil arbejde. Du kan holde dine omkostninger nede ved kun at tilbyde service i det nærområde som du kan betjene via cykel som transport. Du har ingen udgifter til udstyr, redskaber eller lign. Du har heller ingen udgifter til markedsføring, tilbudsgivning, fejlhåndtering, fakturering, bogføring og administration, da det alt sammen varetages centralt af os. Hvis du tilrettelægger dine bookninger fornuftigt og i forlængelse af hinanden – tidsmæssigt og geografisk – kan du nemt opnå det timeantal du har lyst til at arbejde pr dag, uge, måned. Multiplicere dine arbejdstimer med din timepris, for at se din indtjening. Ud over din timeløn får du også ekstra betaling, hvis du tilbyder at medbringe professionelt udstyr, værktøj, maskiner eller værktøj.
Løn og udbetaling
Du kan altid finde en oversigt over dine betalinger på din profil under “aftaler”. Her kan du vælge den måned, du vil se en oversigt over. Hvis du klikker på en bestemt dato, vil du også kunne downloade fakturaen for hver reservation. Udbetalingsperioden løber altid fra den 25. i en måned til den 24. i den næste måned og udbetales den sidste bankdag i hver måned.
Faktura
Når du arbejder som freelancer, modtager du en kopi af alle transaktioner, der foretages ved en reservation. Ligeledes er din og kundens faktura ens. Du kan bruge denne faktura til at rapportere din betaling til SKAT.
Hvis du modtager en kreditnota, betyder det, at der er foretaget en refusion til kunden. Der kan være forskellige grunde til, at kunden modtager en refusion. Dette kan for eksempel være en kompensation til kunden for utilfredsstillende service. Selv hvis du modtager en kreditnota, modtager du stadig den fulde udbetaling for jobbet. Service Helper dækker refusionens værdi. I tilfælde af en klage vil support naturligvis altid høre begge sider af sagen og vil derfor kontakte dig for at høre din version af sagen.
Skat og moms
Du kan nemt angive, hvor meget du forventer, at din indkomst ved at udføre tjenester bliver i felt 210 på din forhåndsopgørelse. Husk også, at du har mulighed for at fratrække dine udgifter. Indtast dine forventede udgifter i felt 425 på din forhåndsopgørelse. Du skal registreres for moms, hvis du enten har eller forventer at tjene mere end 50.000 kr. indenfor en 12-måneders periode. Du kan få hjælp til at anføre din indtjening på Skat.dk. Da vi kun er en kommunikationsplatform og ikke din arbejdsgiver, er det altid dit eget ansvar at rapportere din indkomst til SKAT.
Hvad skal medbringes?
Udgangspunktet er at kunden skal sørge for at haveudstyr, og hvad der ellers er brug for til at udføre opgaven, er til stede og funktionsdygtigt. Kunden har dog også mulighed for at vælge, at der skal medbringes noget som mangler til at løse opgaven og som kunden ikke selv er i besiddelse af. Det er ganske frivilligt om du som helper tilbyder at kunne medtage noget til kunden. Du kan frit til- eller framelde dig dette i din profil.
Selvom du måske hverken har bil, trailer eller værktøj kan det stadig være en rigtig god ide at tilmelde sig disse tjenester. Du skal blot være indstillet på at såfremt kunden bestiller noget skal du anskaffe dette. Og da omkostninger ved at anskaffe noget, hurtigt opvejes af de ekstra indtægter du modtager kan det være en god og indbringende ting at tilmelde sig til disse services. Har du i forvejen eget værktøj, bil, mv. er her en super mulighed for at tjene flere penge.
HAVEREDSKABER
Har du selv nogle haveredskaber og ønsker at benytte disse, er du naturligvis altid velkommen. Kunden skal dog have bestilt at noget skal medtages, før du får betaling herfor.
I din profil kan du markere om der kan medtages almindelige haveredskaber: rive, kost, ukrudtsjern, mv. Hvis du tilbyder dette vises din profil for kunder, der ønsker dette. Du behøver ikke have redskaber på forhånd. Du har mulighed for at vente til det bliver aktuelt før du anskaffer eller låner det, som ønskes medbragt.
Ekstra betaling for at medbringe op til fem haveredskaber er 1 x din timesats. Der regnes med at på en almindelig cykel kan medtages op til fem stk almindelige haveredskaber. Skal du medtage mere end fem redskaber – eller disse på grund af vægt eller størrelse skal transporteres i bil – er betaling 5 x din timepris. Er din timepris 120 kr. modtager du således ekstra 120 kr for at medtage op til fem haveredskaber. Og 600 kr. hvis du skal medbringe mere end fem haveredskaber, eller du skal medtage noget, der kræver en bil.
VÆRKTØJ OG MASKINER
Har du selv noget værktøj og/eller maskiner og ønsker at benytte dette, er du naturligvis altid velkommen. Kunden skal dog have bestilt at noget skal medtages, før du får ekstra betaling herfor. I din profil kan du markere om der kan medtages værktøj og maskiner. Ved at tilbyde denne service fortæller du kunden, at du kan medbringe det værktøj, som kan lejes via Toolmatic , der udlejer via Silvan, Bauhaus, Bygma, Stark, 10-4 Byggecenter og XL-Byg.
Du modtager ekstra betaling for transport – altså afhentning og aflevering af værktøj hos det nærmeste byggemarked. Du får 1 x din timesats for at medbringe op til fem stk. Der regnes med at på en almindelig cykel kan medtages op til fem emner. Skal du medtage mere end fem emner – eller disse på grund af vægt eller størrelse skal transporteres i bil – er betaling 5 x din timepris. Du modtager også betaling for leje af værktøj. Hvis du selv råder over det som kunden efterspørger og medtager dette i stedet for at leje, modtager du selv lejebeløbet – det beløb som det koster at leje værtøjet via Toolmatic.
HAVEAFFALD
Vi garantere at der minimum kan medtages en sæk haveaffald, størrelse 80 liter, max 30 kg. Din tid til transport fragår fra tid du er booket. Altså skal du kører i 30 minutter på cykel for at komme til genbrugsplads, må du gerne forlade arbejdsstedet 30 minutter før bookingen udløber. Har du en ladcykel, eller på anden er i stand til at medtage mere en enkelt sæk, kan du naturligvis tilbyde kunden dette. Vi fortæller kunden at hvis mængde af haveaffald er større end en enkelt sæk, kan bortskaffelse fordeles på flere besøg eller der kan vælges at helper skal medtage trailer.
Betaling for bortskaffelse af haveaffald afregnes efter tid til transport til nærmeste genbrugsplads.
TRAILER OG BIL
Du behøver ikke have rådighed over bil og trailer. Tilbyder du denne service skulle den merbetaling du får herfor fint kunne dække dine eventuelle udgifter til at leje bil, trailer.
Ekstra betaling for at medbrige trailer er 7 x din timepris. Er din timepris eksempelvis 120 kr. modtager du 840 kr.
Udlejningspriser?
Er der brug for haveredskaber, værktøj, udstyr til at løse opgaven – og som kunden ikke selv stiller til rådighed – tilbydes at vi kan medtage alt der kan lejes igennem Toolmatic, der udlejer via Silvan, Bauhaus, Bygma, Stark, 10-4 Byggecenter og XL-Byg. Kunde kan naturligvis selv frit vælge at leje alle steder – hos et lokalt byggefirma, hos naboen, eller hvor kunden nu har lyst til at leje. Men skal vi medtage noget, skal dette ske igennem firmaet Toolmatic. Dette af flere årsager.
Kvalitet kan garanteres overfor kunde – Er Helperen selv i besiddelse af det udstyr som skal medtages, haves igennem Toolmatic, en referenceramme med hensyn til kvalitet og lejepris. Helper kan vælge at medbringe noget bedre end det bestilte, men der kan garanteres overfor kunden at det i hvert fald ikke er dårligere.
Pris gennemskuelighed for kunden – Er Helperen selv i besiddelse af det værktøj, udstyr som skal medtages får Helperen den pris som det ville have kostet kunden at leje emnet igennem Toolmatic. Således kan kunden selv på forhånd orientere sig om hvad det vil koste ekstra hvis noget skal medbringes af os. Det bør nævnes at vi intet har med Toolmatic at gøre. Vi har blot opnået en aftale, hvor de lokale helpere – der ikke kan forventes at have flere tusinde kroner til depositum for et udlejningsemne – kan benytte os som garant. Vi opnå ingen yderligere rabatter eller fordele ved at Toolmatic benyttes.
SELVBETJENING
Hvordan opretter jeg en profil?
Du skal have en dansk bankkonto, et dansk telefonnummer, et dansk CPR-nummer, en dansk arbejdstilladelse og være mindst 18 år for at blive helper. Når din profil er godkendt, vil du være live på platformen. Hvis du har spørgsmål vedrørende oprettelsen, bedes du kontakte vores support. Bemærk, at det kan tage op til 48 timer fra din oprettelse og profil godkendelse.
Din profil kan være deaktiveret af os. Dette kan skyldes mangel af svar på nye bookinger, beskeder eller forespørgsler fra utilfreds kunde. Det kan også skyldes at du på anden måde har overtrådt betingelser for brug af vores platform. Det er dit ansvar, at din profil til enhver tid afspejler fakta. Så hvad der vises i din profil er også det, du kan tilbyde.
Registering privat eller firma
Det anbefales, at du registrerer dig som Enkeltmandsvirksomhed. Det er gratis og kræver ikke, at du indsender regnskaber. Registrering kan ske online på www.virk.dk Det er en god ide at åbne en separat bankkonto, så der er klar fordeling af din virksomhed og din private økonomi. Vær iøvrigt opmærksom på dine muligheder for i vores facebookgruppe at diskutere alle spørgsmål du måtte have om at arbejde som freelancer på vores portal.
Min profil
I din profil finder du en lang række værktøjer.
Indbakke
Gennem din indbakke har du muligheden for at kontakte dine kunder og support. Det kan du også sagtens gøre på alle mulige andre måder. Hvilket du er velkommen til. Du kan frit kommunikere med såvel dine kunder som os via fx telefon. Du har dog den fordel at ved eventuelle uklarheder eller twister så er det kun vores egne kommunikationslinier der benyttes til vurdering og afgørelser. Vi anerkender således eksempelvis ikke mails sendt direkte mellem dig og kunden hvis vi skal træffe beslutning om indsigelse og klage.
Aftaler
Her kan du se alle dine aftaler og ændre eller annullere en allerede accepteret reservation. Find din reservation og klik på “rediger aftale”. Husk, at det altid er vigtigt at aftale ændringer og aflysninger med kunden, inden de foretages. Hvis du og kunden har foretaget en ændring af aftalen inden for 24 timer før starttidspunktet og dermed ikke selv kan foretage ændringer, bedes du kontakte en af ​​supporten for hjælp. Det er også her du kan downloade alle fakturaer ved at klikke på “se lagerbeholdning”.
Din profil
Her kan du ændre adresse, mail, betalingskort, adgangskode osv. Du kan også vælge, hvilken type notifikation du vil modtage, og hvad at udløse det. Når du arbejder som freelancer på vores platform, har du i vores onboarding-proces underskrevet en kontrakt omkring samarbejdet og vores forventninger til dig og dit arbejde på platformen. Hvis du har brug for denne kontrakt, kan du downloade den her. Det er ligeledes her at du kan markere om du tilbyder; at kunne medtage trailer – at kunne medtage haveredskaber – at kunne medtage værktøj.
Arbejdsområder
Du vælger, hvilke områder du vil være aktiv i. Dette kan du markere i dette faneblad. Du kan frit skifte postnummre. Ønsker du eksempelvis at servicere et større område så afkryds blot dette. Ligeledes hvis du eksempelvis flytter i sommerhus en periode og ønsker at servicere kunder i dit nye midlertidige postnr. så afkrydser du blot dette.
Arbejdstyper
Du har i din profil mulighed for at tilbyde varetagelse af Havearbejde, Rengøring og Seniorpleje.
Notifikationer
Du modtager en notifikation via SMS 15 minutter før jobbet begynder. Dette er et link som du skal bruge til at tjekke ind. Når du klikker okay så modtager både kunde og support en besked om, at du har tjekket ind. Når tiden er udløbet modtager du endnu en notifikation. Denne gang med et link til at tjekke ud.
Reminders
Når en kunde anmoder om at booke dig modtager du besked herom. Du har 24 timer til at godkende eller afvise forespørgslen. Hurtig besvarelse får dig højere op i søgeresultater, når kunder søger efter hjælp.
Anbefalinger
Efter booking med en kunde vil du efterfølgende kunne rapportere hinanden. For eksempel kan du efterlade en kommentar, hvis der er noget, du mener kan være nyttigt for den næste hjælper at vide.
Kalender
I kalenderen kan du vælge, hvilke dage og tidspunkt på dagen, du er tilgængelig. Kalenderen er det vigtigste værktøj for dig som hjælper til at administrere din arbejdstid og dine bookinger. Det er vigtigt, at din kalender er opdateret for at undgå at få bookinger, når du ikke er i stand til at arbejde. Hvis du har overlappende bookinger i fremtiden, vil systemet automatisk advare dig og vise dig, hvor du har overlappende begivenheder. Du skal passe på disse ved for eksempel at aftale en ny tid med din kunde. Husk at blokere din kalender, når du IKKE ønsker bookinger – også om natten!
Timepris
Du kan ikke ændre din timepris afhængig af opgaven. Men hvis der til opgaven er brug for værktøj, materialer og udstyr kan du tjene ekstra på at medtage dette.
Krav til uddannelse og kvalifikationer
Der er ikke krav om at du skal have speciel uddannelse eller bestået specifikke kurser. Er du serviceminded, med lyst til at arbejde med havearbejde og har du grønne fingre og praktisk sans, kan vi helt sikkert bruge dig på vores platform. Skønt dine personlige kompetencer vægtes højere end dine faglige kompetencer, skal du stadig kunne overbevise – os og kunderne – om at du er velegnet som havehjælper.
Dette gør du først og fremmest ved at benytte alle de muligheder som gives i din profil for at fortælle om dig selv og dine evner til at varetage rollen som havehjælper. Og dernæst ved at udføre dine jobs så godt at dine kunder får lyst til at give dig positive anbefalinger. Det meste havearbejde er fysisk krævende. Man skal tit ned på knæ og er i konstant bevægelse. Så en almen god fysik form er nødvendig. Vær iøvrigt opmærksom på dine muligheder for at diskutere alle ideer og spørgsmål du måtte have omkring det at arbejde som freelancer på Servicehelper’s portal i vores facebookgruppe.
Verificeringer
Vi lover kunden at den person som de booker også er den samme person som dukker op. Så medmindre du er et selskab så må du altså ikke få andre til at varetage de opgaver du bliver booket til igennem din profil. Hverken din kæreste, et familiemedlem eller andre. Det er brud på vores forretningsbetingelser hvis kunden fortæller at en anden end den som var booket dukkede op. Uanset årsagen hertil. At verificere betyder at påvise rigtigheden eller sandheden af noget. I forbindelse med din optagelse som helper på vores profil skal du fortælle dit navn, hvilken bankkonto vi skal indbetale til, uploade et profilfoto mv. Så vi har altså i forvejen en rimelig sikkerhed for at du rent faktisk er hvem du fortæller at du er. Kunder kan dog stille krav om yderlig sikkerhed for at dem som kommer i deres hjem er yderligere verificeret. Og under alle omstændigheder vil det altid styrke din profil at du opfylder alle de muligheder for verificering som stilles til din rådighed via din profil.
Verificeret via sociale medier
Du har mulighed for at tilknyttet fx. din Google og Facebook profil.
Verificeret via upload af ID
Du har mulighed for bekræfte din identitet yderligere ved at tage et billede af dit id med din telefon eller kameraet på din computer. Dette kunne være dit pas, dit kørekort, dit sygesikringsbevis. Hvis du efterfølgende bliver bedt om at tage et billede af dig selv, skal det stemme overens med billedet på dit id, og dit id skal være gyldigt. Hvis dine billeder ikke svarer til hinanden, du er under 18 år, eller dit id ikke er gyldigt, kan du ikke acceptere bookninger, der kræver id.
Verificeret via upload af dokument
Du har mulighed for bekræfte din identitet yderligere ved at tage et billede af et dokument som viser overensstemmelse mellem den adresse du har anført i din profil og den adresse som fremgår af dokumentet. Dette kunne fx være en elregning.
Gode anbefalinger!
Ved en første gangs service er det en rigtig god ide, at du og kunden snakker om forventningerne til arbejdet. Spørg snarere en gang for meget end for lidt. Forespørg til kundens forventninger, så du er sikker på, hvad kunden ønsker udført og hvordan.
Vores erfarring siger at langt de fleste klager og utilfredsheder kunne være undgået hvis blot der havde været mere klar kommunikation og forståelse mellem kunden og helperen. Derfor spørg, spørg, spørg! Ganske vist er det kundens ansvar at have forklaret hvad der skal laves. Men vil du gerne have en tilfreds kunde som vælger dig igen – så gør dig selv den tjeneste at bruge et kort øjeblik på at forvisse dig om at du og kunden har samme forståelse af opgaven.
Sprogfærdigheder
Som Helper skal du være i stand til at kommuniker med din kunde. Du skal være i stand til at forstå hvad det er som kunden gerne vil have udført og hvorledes dette skal udføres. Kommunikation med kunden foregår både skriftligt og mundtligt. Hvis kunden beder os om at finde deres Helper vil vi gøre dette ud fra de krav og ønsker som kunden har. Dette kunne fx. være sprogfærdigheder. I din profil kan du anføre dine sprogfærdigheder.
Vær iøvrigt opmærksom på dine muligheder for i vores facebookgruppe at diskutere alle spørgsmål du måtte have om at arbejde som freelancer på vores portal. Denne gruppe er et sted hvor du virtuelt kan møde dine kollegaer. Du opfordres til at benytte denne mulighed for at diskutere, virtuelt møde dine kollegaer, få svar på spørgsmål, få andres ideer og tips, m.m.
Sådan styrer du din kalender!
Du gør det nemt for dig selv hvis du arrangere dine bookninger så de ligger i forlængelse af hinanden – tidsmæssigt og geografisk. Bare spørg dine kunder om det er okay at der byttes lidt rundt på dato og tidspunkt. Som oftest er det fint for kunden og dermed får du meget mere effektive arbejdsdage. Jo bedre du bliver til at arrangere dine bookninger så de ligger i forlængelse af hinanden – tidsmæssigt og geografisk – jo bedre kan du konkurrere på timepris da du således ikke skal bruge så lang tid på transport mellem jobs og ej heller har lang ventetid mellem de forskellige jobs.
Husk at opdatere din kalender så du kun er ledig i de tidspunkter du kan modtage bookninger. Altså skal du blokere de tidspunkter hvor du ikke tilbyder service – fx om natten! weekend og ferier. Vær iøvrigt opmærksom på dine muligheder for at diskutere alle ideer og spørgsmål du måtte have omkring det at arbejde som freelancer på Servicehelper’s portal i vores facebookgruppe.
HelperLogo ServicehelperKunde
OM OS
SERVICEHELPER

Om os
Her på vores hjemmeside – www.Servicehelper.dk – finder du massevis af artikler og diverse info. Dette indhold er velegnet til at blive læst på en computer, tablet, Ipad, etc.
Til understøttelse ved besøg via mobiltelefon, har vi udviklet “mindre separate hjemmesider” – også benævnt app – der er beregnet til brug når man som kunde ønsker at booke en service, eller når man som helper er på farten og har brug for at tjekke ind, etc. De mindre hjemmesider er hver især tilpasset et serviceområde – Havearbejde (Garden.Servicehelper.dk), Seniorhjælp (Senior.Servicehelper.dk), Rengøring (Ren.Servicehelper.dk)
Vores platform er et tilbud til dem der gerne vil have nem, billig og hurtig service. Vores ambition er at have en platform, hvor du kan finde god service, til markedets bedste pris. Vi har udviklet et online system der, på baggrund af dine input, udregner prisen og giver dig et tilbud du kan stole på.
Da vi forsyner vores Helpere med betalende kunder, sparer de tid og omkostninger til markedsføring, tilbudsgivning, kundeservice, projektledelse, fejlhåndtering, fakturering, bogføring og administration, da det alt sammen varetages centralt af os. Via forudbetaling sikrer vi os mod tab, hvilket er med til at holde vores priser nede. Vi kan således sikre lavere pris gennem central administration, forudbetaling og stordriftsfordele. Hvad du end skal bruge af service, så er løsningen kun et par klik væk.
Service Helper er en online kommunikationsplatform, der giver dig mulighed for at booke hjælp direkte fra din computer eller telefon. Du kan besøge vores platform og ved at indtaste – hvor og hvornår du ønsker havearbejde, samt hvor mange timer der er behov – se alle de helpere, der matcher søgekriterierne. Du kan nu vælge, hvem du vil booke, baseret på helperens profil, bedømmelse og pris.
Vores Helpere arbejder selvstændigt som freelancer og vælger selv deres timepris, som starter fra 138,- kr. i timen inklusive service omkostninger. Når du bliver booket som helper, modtager du notifikation og bedes acceptere reservationen indenfor maksimalt 24 timer. Efter at have accepteret reservationen er det dit ansvar at kommunikere med kunden. Når du ankommer til kunden for at udføre tjenesten, skal du tjekke ind via et link, vi sender en sms. Når reservationen er afsluttet, sender vi igen en sms med et link til at tjekke ud. På denne måde kan vi holde styr på, om opgaven er udført.

SERVICEHELPER
Ulrik Birchs alle 47,
2300 København.

Tlf: 2623 5940
Info@servicehelper.dk

CVR 40 79 61 85

Hvordan sikres kvalitet?
Alle servicehjælpere har været igennem grundige interviews, før de fik adgang til vores portal. Til disse interviews har vi gennemgået deres sociale evner såvel som deres faglige kvalifikationer og hjulpet dem, hvor de havde brug for det. Alle helper arbejder ud fra retningslinjer for, hvordan de enkelte opgaver skal udføres.
Vores helpere arbejder som freelancer. Vi kan således ikke instruere dem om, hvordan de præcist skal udføre arbejdet. Vi kan vejlede og tilbyde frivillig uddannelse. Vi kan også give viden og være til rådighed når de har spørgsmål. Skønt vores helpere således i udstrakt grad selv bestemmer skal de naturligvis udføre deres opgaver håndværksmæssigt korrekt og i overensstemmelse med god almen skik og praksis. Om noget er udført korrekt kan vi i langt de fleste tilfælde sagtens vurdere ud fra et par fotos. Hvis der er noget galt kommer vi og laver det om. Vi har tilfredshedsgaranti.
Direkte kommunikation mellem dig og din hjælper er gavnlig og hjælpsom. Så tal med din hjælper!  Vi har på forhånd instrueret vores helpere om vigtigheden af at have klar fælles forståelse af opgaven. Og opfordre altså vores helpere til at spørge meget ind til kundens forventninger således at det bliver helt klart hvad der ønskes udført og hvordan.
Hvis du som kunde ønsker at noget bliver gjort anderledes så endelig bare grib fast i din helper og forklar, hvad du mangler. Selvfølgelig står support også til din rådighed. Men direkte kommunikation mellem dig og din helper er normalt den hurtigste og nemmeste måde at løse alt på.
Klage eller utilfredshed?
Hvis du af en eller anden grund er utilfreds med din hjælper eller den service, du har modtaget, vil vi naturligvis gøre hvad vi kan for at løse problemet. For at vi bedst kan vurdere sagen skal du tage billeder af de problematiske eller mangelfulde løsninger og kontakte os så hurtigt som muligt. Vi kontakter derefter Helper for at få et komplet overblik over begivenhedsforløbet.
Efter vores erfaring er det store flertal af tvister forårsaget af misforståelser. Hvorfor vi opfordrer vores kunder til at prøve først og fremmest med direkte dialog med servicehjælpen. Dette er selvfølgelig ganske frivilligt. Men netop nævnt, da erfaringerne fortæller os, at langt de fleste twister let løses ved konstruktiv dialog direkte mellem hjælper og kunde.
Vi opfordrer vores hjælpere til at sikre afstemning med god forventning. Dette især ved at spørge klart og specifikt, hvad der skal gøres nøjagtigt, og hvilke forventninger der er til udførelse. Som kunde skal du også være opmærksom på, at god forventningstilpasning er med til at sikre en god oplevelse for alle parter. Således opfordres du som kunde til at være præcis i din formulering af, hvad der skal laves, og hvilke forventninger der er til udførelsen.
Vores hjælpere er serviceindstillede mennesker med en flair til havearbejde. De er dog ikke nødvendigvis uddannet som gartner eller lignende. Da vi ikke er arbejdsgivere for vores hjælpere, må vi ikke instruere dem om, hvordan de gør deres job. Vi kan selvfølgelig vejlede og stå til rådighed, men vi kan ikke bestemme, hvordan de skal udføre deres arbejde. Hvis en opgave ikke er blevet udført i overensstemmelse med generelle krav til kvalitet, tid eller andre ting, der bør forventes, påtager vi os skylden og kompenseres ved at tilbyde ny ækvivalent service uden omkostninger for dig. Vi er til rådighed via mail, chat og telefon.
Servicegebyr
Servicehelper tager et servicegebyr for formidling af kontakten mellem dig og Helper. Gebyret beregnes procentvis, og tillægges Helperens samlede timepris. Servicegebyr variere efter forskellige parametre, eksempelvis hvor ofte du modtager service. Når du opretter en booking, vil du kunne se de specifikke beregninger af din samlede pris per gang.
Servicegebyret går blandt andet til sikker betaling via vores platform, kontinuerlig rekruttering af helpere, support alle ugens dage, markedsføring, varetagelse af administration og regnskab for helpere, samt driftsomkostninger, husleje, hosting udgifter mv.
Sikkerhed
Vi opfordrer dig til at benytte de mange værktøjer vi har skabt for at hjælpe dig til at få en god oplevelse med at modtage service igennem os. Den Helper som du booker er også den samme person som dukker op. Du kan også bede os om at finde en Helper til dig hvis du har specifikke ønsker til kvalifikationer eller profil. Du bør altid betale og kommunikere via vores portal. Brug vores meddelelsessystem til at kommunikere med din helper. Hvis du er utryg ved en meddelelse fra en helper, kan du informere os herom og vi vil kigge på den.
Brug altid din egen dømmekraft, og husk at vores support sidder klar til at hjælpe. Via vores portal kan vores Helpers varetage forskellige arbejdsopgaver. I forbindelse med at udføre havehjælp har vi almene krav til vores freelancere, mens der stilles større krav til freelancere der tilbyder hjemmepleje. Her er blandt andet krav om ren straffeattest og gennemgåelse af online sikkerhedstjek.
De sociale medier
Facebook gruppe for freelancere. Vær opmærksom på dine muligheder for i vores facebookgruppe at diskutere alle spørgsmål du måtte have om at arbejde som freelancer på vores portal. Denne gruppe er et sted hvor du virtuelt kan møde dine kollegaer. Du opfordres til at benytte denne mulighed for at diskutere, virtuelt møde dine kollegaer, få svar på spørgsmål, få andres ideer og tips, m.m.
Facebook side for Servicehelper. Dette er vores officielle side. Igennem denne side er vi medlem af mere end 200 grupper fordelt over hele Danmark. Hvilket giver os mulighed for dels at gøre lokalt opmærksom på vores tilstedeværelse. Samt mulighed for at søge efter og rekruttere lokale folk.
Vores Instagram og Twitter profil eksisterer, men vi ved ikke rigtigt hvad vi egentlig skal bruge dem til. Har du ideer så hjertelig gerne fortæl os herom.
Vores LinkedIn profil har to formål. Dels er den en service til alle vores freelancere at de på deres egen LinkedIn profil kan vise deres tilknytning til vores firma. Og dels benyttes profilen til at vedligeholde og udvikle vores professionelle relationer til andre firmaer, vigtige beslutningstager, politikkere, investeringsfolk mv.
Login muligheder. Du kan bruge de sociale medier til at logge ind på din profil. Efter! du har oprettet en profil kan du vælge at tilknyttet login til sociale medier, således at du kan logge ind på din profil via disse. Du kan ikke logge ind på din profil før du har oprettet en sådanne. Altså kan du først logge ind med sociale medier efter du har oprettet en profil.
BETINGELSER OG POLITIKKER
Generelle betingelser og privatlivspolitik

Forretningsbetingelser pr 1. dec. 2019

Din brug af Servicehelper ApS (herefter kaldet ”Servicehelper”) online markedsføringsplatform www.Servicehelper.dk (herefter kaldet ”platformen”) betragtes som en accept af Servicehelpers forretningsbetingelser inklusiv Servicehelpers politik for behandling af personoplysninger og cookie-politik samt til enhver tid øvrigt gældende retningslinjer (samlet kaldet ”Betingelser”). Du bekræfter endvidere, at du er fyldt 18 år. Såfremt du ikke kan acceptere Servicehelpers Betingelser, må du ikke registrere dig som bruger eller helper på Platformen. Servicehelper forbeholder sig ret til at ændre Betingelserne.

§ 1. Indledning

§ 1.1. Driften af hjemmesiden varetages af Service Inde og Ude ApS, CVR 40796185, Ulrik Birchs Alle 47, 2300 København S., mail: support@Servicehelper.dk

§ 2. Ydelser

§ 2.1. Servicehelpers platform faciliterer en bookingfunktion, som gør det muligt for dig at booke service hos en person, som tilbyder serviceydelser (herefter kaldet ”Helper”) på Platformen. Servicehelper og de enkelte Helpers står ikke i et over-underordnelsesforhold til hinanden, og Helpers fungerer således som selvstændigt virkende tredjemænd (Freelancere). Platformen indeholder og giver adgang til faktuelle oplysninger, som gør det muligt for Servicehelper at facilitere kontakt mellem brugere af platformen og Helpers.

§ 2.2. Serviceydelserne (herefter kaldet ”ydelser”) administreres og udføres af de Helpers (private eller erhvervsaktører), der tilbyder deres ydelser via Platformen.

§ 2.3. Ved din brug af platformen accepterer du, at Servicehelper ikke påtager sig ansvar for den/de leverede ydelser, som leveres af en Helper, samt at Servicehelper ikke er ansvarlig i forbindelse med tvister mellem dig og en Helper eller øvrigt.

§ 3. Bookning af ydelser

3.1. Booking af ydelser sker til enhver tid udelukkende via platformen.

§ 4. Kommunikation

4.1. Servicehelper har ret til at kommunikere direkte til alle brugere af platformen i forbindelse med levering af ydelsen via e-mail, telefon, app-notifikationer, sociale medier og kommunikations-apps.

§ 5. Fortrydelsesret

§ 5.1. Ved din booking giver du dit udtrykkelige samtykke til, at din Helper kan gå i gang med at levere ydelsen, og at fortrydelsesfristen ophører, når ydelsen er leveret. Hvis du fortryder, inden ydelsen er færdigleveret (mens ydelsen står på), er din Helper berettiget til at opkræve rimelig betaling for det arbejde, der allerede er udført og dermed leveret.

§ 5.2. Hvis du ønsker at fortryde din booking, skal du kontakte Servicehelper inden ydelsen er leveret. Alle aflysninger skal ske senest 24 timer før den næste booking i form af en direkte besked til den involverede part. Ved sygdom eller en anden akut situation kan fristen på 24 timer lempes, men i begge tilfælde skal din Helper underettes.

§ 6. Adgang og Nøgler

§ 6.1. Det er kundens ansvar at der er adgang til det område hvor arbejdet skal udføres. Det er også kundens ansvar at det som er nødvendigt for at kunne udføre den/de pågældende arbejdsopgaver er til stede og funktionsdueligt. Dette eksempelvis adgang til haveredskaber.

Er der brug for nøgle eller kode til et haveskur eller lign skal kunden selv stå for overdragelse af nøgle og/eller kode til Helper. Du kan vælge at give Helperen en permanent nøgle. Servicehelper påtager sig ikke noget ansvar for bortkommelse af nøgler eller lignende.

§ 7. Betaling

§ 7.1. Med mindre andet fremgår, skal brugere af platformen følge de til enhver tid gældende retningslinjer for booking og betaling for ydelser. Bruger og Helper kan ikke fravige de priser, der er fastsat af Servicehelper. Enhver omgåelse medfører øjeblikkelig eksklusion fra platformen.

§ 7.2. Ved at vælge tilbagevendende ydelser accepterer du, at betalingen automatisk trækkes efter hver udført ydelse, fx hver eller hver anden uge alt efter dit valg af abonnement hos Helperen.

§ 7.3. Dine kortoplysninger bliver håndteret af ePay A/S, som har det højeste sikkerhedsniveau inden for online betalingsløsninger. Servicehelper har således ikke adgang til dine kortoplysninger og kan ikke gøres ansvarlig for eventuelt misbrug af dine kortoplysninger.

§ 7.4. Du kan slette, forny eller ændre dit kort inde under konto på din profil.

§ 7.5. Når ydelsen er udført, trækkes dét beløb fra dit kreditkort, som blev oplyst ved booking af ydelsen, hvorefter Servicehelper fremsender en kvittering til din e-mailadresse.

§ 7.6. Den totale pris for den købte ydelse fremgår af din kvittering. Der er ingen ekstra gebyrer ud over den angivne total pris. Hvis din Helper er momsregistreret fremgår det af din kvittering. Hvis din Helper ikke er momsregistreret, vil der kun være moms af Servicehelpers servicegebyr, hvilket også fremgår af din kvittering.

§ 7.7. Servicehelper accepterer udelukkende kortbetaling via fx Visa, Visa/Dankort, Visa Electron og Mastercard. Din kortbetaling vil førstblive trukket, når ydelsen er udført hos dig. Hvis du tilbagevendende booker rengøring, forløber det helt automatisk, og du er fri for at betale girokortgebyr, hver gang du skal betale for en ydelse.

§ 7.8. For at stille platformen til rådighed opkræver Servicehelper et servicegebyr på mellem 15-35 procent af Ydelsens totalpris alt efter valgte abonnement. Den aktuelle størrelse af Servicehelpers servicegebyr fremgår til enhver tid af platformen samt af din kvittering.

§ 7.9. Til dækning af transaktionsomkostninger opkræves et administrationsgebyr på 5 kr. inkl. moms. Servicehelper forbeholder sig retten til at ændre/forhøje prisen for ydelserne. Eventuelle prisstigninger vil fremgå af platformen og gælder for alle fremtidige ydelser.

§ 8. Afbestilling eller ændringer for booket aftale

§ 8.1. Du kan ændre din aftale ved at kontakte os pr. telefon, via platformen eller via e-mail (support@Servicehelper.dk). Du har mulighed for at aflyse eller ændre din booking frem til 24 timer før den bookede aftale.

§ 8.2. Hvis aftalen ikke er afbestilt eller ændret rettidigt, forbeholder Servicehelper sig retten til at opkræve ydelsens fulde pris.

§ 9. Forsikring

§ 9.1. En Helper hyret gennem platformen skal selv være dækket af forsikring i tilfælde af skade/uheld på arbejdsstedet.

§ 10. Reklamation

§ 10.1. Reklamation over leveret ydelse skal ske hurtigst muligt via e-mail, vedlagt billeder og beskrivelse af problemet.

§ 10.2. Servicehelper er ikke forpligtet til at yde kompensation for eventuelle reklamationer.

§ 11. Opsigelse

§ 11.1. Du kan opsige dit abonnement til hver en tid i henhold til betingelserne for Fortrydelsesret og Afbestilling.

§ 11.2. Servicehelper kan til enhver tid opsige eller suspendere din ret til at anvende Platformen ved at give dig skriftlig meddelelse.

§ 12. Skat

§ 12.1. Servicehelper er ikke ansvarlig for Helpers eventuelle afregning af skat, moms, mv., da det påhviler hver enkelt Helper at håndtere afregning af skat, moms, mv. i forbindelse med udførte ydelser i overensstemmelse med den til enhver tid gældende lovgivning. Servicehelper guider dog alle Helpers til, hvordan man indberetter SKAT og forbeholder sig retten til at ekskludere Helpers fra platformen, såfremt de ikke betaler SKAT.

§ 13. Forbud mod markedsføring på platformen

§ 13.1. Direkte eller skjult markedsføring på platformen fra brugere på egne eller andres vegne er ikke tilladt. Enhver handling i strid med dette medfører øjeblikkelig suspension fra platformen.

§ 14. Personoplysninger

§ 14.1. Du skal oprette dig som bruger på platformen med en privat konto til eget brug for at booke en ydelse. Du er ikke berettiget til at dele dit password eller lignende. Du er fuldt ansvarlig for de aktiviteter, som sker via din brugerprofil og konto, og Servicehelper fraskriver sig ethvert ansvar i den forbindelse. Hvis du får mistanke om, at der har været uautoriseret brug af din konto på platformen, skal du øjeblikkeligt kontakte Servicehelper.

§ 14.2. For at blive bruger på platformen skal du indtaste følgende oplysninger, som du ved oprettelsen giver Servicehelper samtykke til at registrere og behandle: Navn, adresse, telefonnummer, e-mail adresse. Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere ydelsen til dig.

§ 14.3. Servicehelper indsamler de oplysninger, du giver direkte til os, såsom når du opretter eller redigerer din konto, anmoder om ydelser, kontakter support eller på anden måde kommunikerer med os. Disse oplysninger kan omfatte: e-mail, telefonnummer, postadresse, profilbillede, betalingsmetode, ydelser, booking meddelser og andre oplysninger, som du vælger at give til os i forbindelse med oprettelse af din profil.

§ 14.4. Oplysninger om brug og præferencer: Vi indsamler oplysninger om, hvordan du interagerer på platformen ved booking af ydelser, udtrykte præferencer og valgte indstillinger. I nogle tilfælde indsamler vi oplysninger ved hjælp af cookies og lignende teknologier, der opretter og vedligeholder unikke identifikatorer. Vi kan også indsamle oplysninger fra samarbejdspartnere, applikationer, sociale medier og lignende.

§ 14.5. Du giver samtykke til at modparten, i de på platformen formidlede opgaver, kan afgive anmeldelser. For at sikre, at anmeldelser er relevante og valide, foretager Servicehelper løbende stikprøvekontrol heraf.

§ 14.6. Log-oplysninger: Når du anvender platformen, indsamler vi server-logs, der kan omfatte oplysninger såsom IP-adresse, adgangsdato og -tidspunkt, app-funktioner eller viste sider, app-nedbrud og andre systemaktiviteter, browsertype samt det tredjeparts websted eller tjenesteydelse, du benyttede, før du interagerede med vores platform.

§ 14.7. Vi bruger de oplysninger, vi indsamler om dig, til at levere, vedligeholde og forbedre vores platform, herunder for eksempel muliggøre betalinger, sende kvitteringer og facilitere ydelser.

§ 14.8. Deling af oplysninger. Vi kan dele dine oplysninger med Helpers og andre samarbejdspartnere relevante for levering af ydelsen, så de kan levere den ydelse, du beder om. Platformen kan også integreres med funktioner til deling på sociale medier og andre relaterede værktøjer, der giver dig mulighed for at dele dine handlinger på platformen med andre apps, websteder eller medier, eller omvendt.

§ 14.9. Analyse og markedsføringstjenester der leveres af andre. Vi kan anvende dine oplysninger i forbindelse med analyse og markedsføringstjeneste, der leveres af samarbejdspartnere med henblik på at levere varer eller tjenesteydelser bredt relateret til ydelsen.

§ 14.10. Du kan til enhver tid rette dine kontooplysninger ved at logge ind på platformen. Vær opmærksom på, at i nogle tilfælde kan vi beholde visse oplysninger om dig, som det er påkrævet ved lov, eller til lovlige forretningsmæssige formål i den udstrækning, det er tilladt i henhold til lovgivningen.

§ 14.11. Indsigt og sletning af oplysninger. Du har i henhold til lov om personoplysninger ret til at gøre indsigelse mod såvel indsamlingen som de videre behandling af nævnte oplysninger, og kan med visse lovbestemte undtagelser få besked af Servicehelper, som er dataansvarlig, om, hvilke oplysninger, der indsamles om dig. Du har også ret til at tilbagekalde et samtykke.

§ 14.12. Klage over behandlingen af personoplysninger. Hvis du vil klage over behandlingen af dine personoplysninger, kan det ske til Servicehelper, der kan kontaktes på support@Servicehelper.dk eller til Datatilsynet, Borgergade 28, 5., 1300 København K, dt@datatilsynet.dk

§ 15. Cookies

§ 15.1. På vores hjemmeside – www.serviceindeogude.dk –  anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for alle besøgende. Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer.

§ 15.2. Du har ret til at vælge, om du vil accepterer cookies eller ej. De er dog en vigtig del af, hvordan vores platform fungerer, så du bør være opmærksom på, at hvis du vælger at afvise eller fjerne cookies, kan det påvirke platformens tilgængelighed og funktion.

§ 16. Lovvalg og værneting

§ 16.1. Servicehelpers betingelser er undergivet dansk ret. Alle aktiviteter mellem Servicehelper, dets brugere samt Helpers anses for udført i Danmark.

§ 16.2. Tvister skal afgøres ved Københavns Byret.

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser pr 1. dec. 2019

§ 1. Serviceydelser

Service Helper tilbyder tilbyder en bookingplatform der gør det muligt at booke service hos ydere af service. Serviceydelserne administreres og udføres ikke af Service Helper ApS, men af de Helpers (private eller erhvervsaktører), der tilbyder service via hjemmesiden.

§ 2. Betaling og fakturering

Helpers fastsætter selv deres timepris. For at stille bookingplatformen til rådighed betales et gebyr af timeprisen til Service Helper ApS. Ved booking af en service genereres automatisk en faktura imellem køber og helper. Denne pålægges moms hvis helper er CVR registreret.

Betaling kan ske med kreditkort. Kortoplysninger håndteres af DIBS og Service Helper har ikke adgang til dine kortoplysninger. Ved at vælge gentagende servicebesøg accepterer du abonnementsbetingelser, således at betaling automatisk trækkes efter hvert besøg. Hvis Tjenesteydelsen ikke gennemføres, uanset årsag, er Køber ikke forpligtet til at betale.

§ 3. Markedsføring

Direkte eller skjult reklame, og enhver anden form for markedsføring på platformen fra brugere på egne eller andres vegne, er ikke tilladt.

§ 4. Ansvarsfraskrivelse

Service Helper er imellem Køber og udbyder af service alene mellemmand via en formidlingsplatform og påtager sig intet ansvar derudover. Service Helper hæfter ikke for eventuelle opståede skader under udførsel af service, fejl i ydelsen eller manglende fremmøde, da serviceydelsen udelukkende er en aftale mellem Køber og udbyder af service.

§ 5. Databeskyttelse

Private data bliver først frigivet imellem køber og helper, når en opgave er fuldført. Vi anvender cookies til at forbedre brugeroplevelsen på ServiceHelper.dk.

§ 6. Ændringer af forretningsbetingelser

Service Helper forbeholder sig retten til at ændre nærværende forretningsbetingelser til enhver tid.

§ 7. Øvrige bestemmelser

Enhver tvist mellem Service Helper og køber eller helper afgøres efter dansk voldgift ved Københavns voldgiftsret.

§ 8. Selskabsinformation

Administration af hjemmesiden varetages af Service Helper CVR 40796185, Ulrik Birchs Alle 47, 2300 København.

Kontrakt freelancer

Kontrakt for freelancer

Aftalen indgås mellem ServiceHelper Aps og Helper. Aftalen regulerer det løbende samarbejdsforhold mellem parter i det omfang helper påtager sig opgaver via ServiceHelpers platform. Aftalen handler om ServiceHelpers forventninger til helperen og kvaliteten af de services helper tilbyder via platformen.

§ 1. Service Helpers online platform

§ 1.1 Service Helper tilbyder en online platform, der kommunikerer havearbejde og relaterede opgaver mellem en freelancer (Helper) og kunder som benytter platformen.

§ 1.2 En helper opretter en profil på platformen og gennemgår en godkendelsesproces. Hvis helperen godkendes, kan helper begynde at tilbyde sine services via vores platform.

§ 1.3 Da Servicehelper ikke er arbejdsgiver for helper, men blot formidler af kontakt mellem kunder og helpers, kan vi ikke instruere eller stille krav til hvorledes servicen udføres. ServiceHelper kan dog godt udelukke helpers fra platformen, helt ud fra egne krav til hvorledes helpers forventes at varetage løsning af opgaver.

§ 1.4 Når en opgave arrangeres via Service Helper, bærer den valgte helper ansvaret over for den bruger, der har anmodet om service og koordinere uafhængigt, hvilke typer opgaver der skal løses, hvornår og hvilke opgaver der er tale om.

§ 2. Samarbejde mellem Freelancer og Service Helper

§ 2.1 Freelancer skal anmode om tilladelse til at blive registreret som helper på platformen. Alle oplysninger som gives ved oprettelse af helper profil skal være korrekte og sande.

§ 2.2 Freelancer er forpligtiget til at ajourføre deres profil – herunder stamdata og kalender – således at helpers profil til enhver tid afspejler de reelle forhold.

§ 2.3 Freelancer skal besvare enhver henvendelse fra kunder og brugere af platformen indenfor max et døgn. Hvis en booking ikke er besvaret indenfor 24 timer kan ServiceHelper frit tilbyde den til andre Helpers. Ved gentagne overskridelse af tidsfrist kan helper udelukkes fra platformen.

§ 2.4 Freelancer skal hurtigst muligt og senest 24 timer før en opgave informere sin kunde om aflysning, hvis Freelancer er syg eller på anden måde forhindret i at udføre opgaven.

§ 2.5 Hvis der på foranledning af freelancer eller kunde ønskes ændring i en bookning mindre end 24 timer før udførelse, kan denne ændring kun udføres af ServiceHelpers support. Derfor skal enten kunde eller helper i disse tilfælde sørge for at kontakte support.

§ 2.6 Freelancer bestemmer selv hvornår de vil arbejde. Og arbejdstiden kan således variere fra uge til uge i overensstemmelse med de aftaler, Freelancer indgår med de brugere, der booker Freelancer.

§ 3. Betaling

§ 3.1 Freelancer bestemmer sin egen timesats, inden for den foreskrevne grænse, pt. min. 120 kr. og maks. 600 kr.

§ 3.2 Brugere af platformen skal betale for udførelse af service via platformen. Det er ikke på nogen måde tilladt at der udveksles betaling eller afregning direkte mellem helper og kunden.

§ 3.3 Service Helper tager servicegebyr for at formidle kontakt mellem kunde og helper. Dette servicegebyr udgør pt. mellem 10% og 20% som betales af kunde.

§ 3.4 Hvis du i din profil anfører at du også kan levere visiteret serviceydelser, acceptere du samtidig de separate forretningsbetingelser der er forbundet med at kunne tilbyde denne ydelse igennem vores portal – herunder at der gives fuldmagt til at vi på dine vegne kan fremsende faktura til kommunen og din accept af vores servicegebyr (25%) for at håndtere denne slags transaktioner.

§ 3.5 Udbetaling finder sted senest den tredje arbejdsdag efter slutningen af ​​måneden. Udbetaling sker til den bankkonto som er på Helpers profil på platformen. Udbetalingsperioden er fra den 25. til den 24. i hver måned.

§ 3.6 Freelancer er i henhold til dansk lov forpligtet til at rapportere vederlag som B-indkomst til skattemyndighederne. Hvis Freelancer har tjent mere end 50.000 i 12 på hinanden følgende måneder, er Freelancer forpligtet til at gøre Service Helper opmærksom herpå og registrere sig for moms.

§ 4. Omkostninger

§ 4.1 Alle omkostninger i forbindelse med udførelse af serviceopgaver – herunder rejseomkostninger, arbejdsbeklædning, sikkerhedsudstyr, indkvartering og ligende – bæres af freelancer.

§ 4.2 Hvis freelancer tilbyder at medtage udlejningsemner, er det i første omgang freelancer der afholder lejeprisen. Denne refunderes sammen med betaling for udførelse af opgaven.

§ 5. Andre opgaver

§ 5.1 Freelancer kan frit påtage sig andre opgaver.

§ 6. Fortrolighed

§ 6.1 Freelancer må ikke uautoriseret afsløre, gøre brug af, eller gøre det muligt for andre at bruge, information om Service Helper, uanset hvilken art, der ikke er offentligt tilgængelig.

§ 6.2 Bestemmelsen beskrevet i § 6.1 gælder også når samarbejdet er afbrudt.

§ 7. Varighed

§ 7.1 Service Helper kan til enhver tid uden varsel trække Freelancers godkendelse tilbage og opsige denne samarbejdsaftale.

§ 7.2 Freelancer kan opsige denne samarbejdsaftale og opløse sin profil på platformen op til 24 timer før en booket aftale med en bruger.

§ 8. Andre vilkår

§ 8.1 Arbejdsforholdet reguleres ikke af kollektive aftaler. Servicehelper er ikke arbejdsgiver for helper, men blot formidler af kontakt mellem kunder og helper.

§ 8.2 Hvis der opstår tvist mellem Freelancer og Service Helper, som ikke kan løses bilateralt, skal tvist forelægges Københavns Byret.

Tømrer opgaver udføres

Hvad kan vi hjælpe med?
Lokal billig havehjælp


Haveservice
HAVESERVICE
Haveservice ydelser
SERVICES
Priser og vilkår
PRISER
Bestil haveservice
BESTIL HAVESERVICE
Haveservice find lokal havehjælp
LOKALE HELPERE
Support havehjælp tidsberegning
TIDSBEREGNING
Support havehjælp ukrudt
BIODIVERSITET
Support havehjælp udlejning
HAVEREDSKABER
Vikarbureauer
LEDIGE JOBS
Netværk Los Locales
NETVÆRK
Support havehjælp FAQ
FAQ
Support
SUPPORT
Logo Servicehelper
SERVICEHELPER
Vi gør det nemt at bestille service
Danmarks bedste serviceplatform
Havearbejde....Hjemmepleje....Rengøring

December

dec12020
dec312020

GØREMÅL HAVEN DECEMBER

Læs hvilke gøremål der er i haven i december og hvordan du kan få stor glæde af din have hele året rundt. Læs tips for december

Januar

jan12021
jan312021

GØREMÅL HAVEN JANUAR

Læs hvilke gøremål der er i haven i januar og hvordan du kan få stor glæde af din have hele året rundt. Læs tips for januar

Februar

feb12021
feb282021

GØREMÅL HAVEN FEBRUAR

Læs hvilke gøremål der er i haven i februar og hvordan du kan få stor glæde af din have hele året rundt. Læs tips for februar

Marts

mar12021
mar312021

GØREMÅL HAVEN MARTS

Læs hvilke gøremål der er i haven i marts og hvordan du kan få stor glæde af din have hele året rundt. Læs tips for marts

April

apr12021
apr302021

GØREMÅL HAVEN APRIL

Læs hvilke gøremål der er i haven i april og hvordan du kan få stor glæde af din have hele året rundt. Læs tips for april

Maj

maj12021
maj312021

GØREMÅL HAVEN MAJ

Læs hvilke gøremål der er i haven i maj og hvordan du kan få stor glæde af din have hele året rundt. Læs tips for maj

Juni

jun12021
jun302021

GØREMÅL HAVEN JUNI

Læs hvilke gøremål der er i haven i juni og hvordan du kan få stor glæde af din have hele året rundt. Læs tips for juni

Juli

jul12021
jul312021

GØREMÅL HAVEN JULI

Læs hvilke gøremål der er i haven i juli og hvordan du kan få stor glæde af din have hele året rundt. Læs tips for juli

August

aug12021
aug312021

GØREMÅL HAVEN AUGUST

Læs hvilke gøremål der er i haven i august og hvordan du kan få stor glæde af din have hele året rundt. Læs tips for august

September

sep12021
sep302021

GØREMÅL HAVEN SEPTEMBER

Læs hvilke gøremål der er i haven i september og hvordan du kan få stor glæde af din have hele året rundt. Læs tips for september

Oktober

okt12021
okt312021

GØREMÅL HAVEN OKTOBER

Læs hvilke gøremål der er i haven i oktober og hvordan du kan få stor glæde af din have hele året rundt. Læs tips for oktober

November

nov12021
nov302021

GØREMÅL HAVEN NOVEMBER

Læs hvilke gøremål der er i haven i november og hvordan du kan få stor glæde af din have hele året rundt. Læs tips for november